http://pengetatvagina.blogspot.my/

Search This Blog

SEDIH OKAY.

By 1:02:00 PM



okay. sedih bila kawan yang kita rasa rapat ngan kita kat matrik tak layan kita. sabarrrr sangat. maybe dia tak niat buat macam tu. tapi rasa memang dia malas nak layan kita. cop cop bukan bermaksud dia tak baik okay. dia sangat baik,penyanyang,pandai,cantik,suara sedap. memang best la kawan ngan dia. but sekarang ni rasa cam saya sorang je sayang lebih kat dia tapi dia tak pun. kalau message pun tak balas. okay think positive takde kredit kot. post smthing kat facebook dia. dia like je. tak comment apa2 pon. hmm okay la tu kan. kita mesti think positive. tak comment tak bererti tak suka kita kan. kan. okay dah lama jugak dia tak call saya. maybe dia busy,xde kredit. okay kita kena think positive lagi alright. sayidah... sabar ye. jangan fikir sangat hal ni.. ingatkan masa2 gembira dengan dia time matrik dulu. takpelah kalau dia tak sayang kau macam dia sayang kawan2 dia yang lain. sayidah.. its okay for you to love her as a friend and a sister but she don't. its okay. its okay. its okay. love her because of ALLAH okayy? not only her but everyone,anyone.. remember sayidah .. kalau kita nak kawan kita layan kita seperti yang kita nak, buat baik dulu ngan dia. kau dapat apa yang kau bagi kat orang.. okay sayidah? okayyyy. senyum sikit.. okay,everythning is fine :)

You Might Also Like

0 comments

DISCLAIMER

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di sayidahnapisah65@gmail.com.

[PENAFIAN] www.sayidahnapisah.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.