http://pengetatvagina.blogspot.my/

Search This Blog

PELAJAR UPM MENINGGAL DUNIA

By 3:32:00 AM


Salam semua! Telah tertulis di luh mahfuz, pagi 11.12.2012, seorang student UPM yang bernama asyraf meninggal dunia. Innalillah.. Course pertanian. Kolej 12. Sem 5. Tahun ke-3. Pernah main rugby. Dikhabarkan arwah meninggal semasa menuju ke kelas. Dilanggar motor semasa hendak melintas. Paling menyentuh hati, arwah baru pulang dari rumahnya. Subhanallah beruntungnya. Matinya pun insyaAllah mati syahid kerana sedang berjihad untuk menuntut ilmu Allah. Status terakhir arwah:


selembut---lembut...

bantal...


ADALAH ribaan seorang IBU..dan seorang AYAH


sayang ibuku umi ♥

dan
sayang ayahku abah ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥



Tempat kejadian

Bersama ibu dan ayah arwah di UPM
Akhir kata..semoga roh arwah dicucuri rahmat.AMIN. wassalam! 

You Might Also Like

0 comments

DISCLAIMER

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di sayidahnapisah65@gmail.com.

[PENAFIAN] www.sayidahnapisah.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.