CONFUSENYA SAYA!

by - June 27, 2013
Salam semua!! Bismillahhh..

Ok hari ini hari yang sgt meng-confuse-kan bagi saya. Sebab apa?? 

Sbb confuse nak pergi ke tak nak fasstrain kat wetland putrajaya  esok...

Bukan apa.. Kalau malas tu,boleh elak lagi la. Ni sebab semua adik beradik saya ada kat rumah hujung minggu ni. Bukan senang taw semua nak berkumpul ramai2 macam ni. Lagi satu, abgder saya nak belanja makan. Pergghhh betapa pentingnya bagi saya kalau orang nak belanja makan ni. Hhehe.. Yela rejeki jangan ditolak. Ye dak? :)

Fasstrain ni memang macam bagus. Utuk tingkatkan softskill kita. Ni poster nya..


Amacam?? Macam best kan? Hmmmm.. Camne ek?

Nak pergi ke tak nak?

Nak pergi ke tak nak?

Nak pergi ke tak nak?

Nak pergi ke tak nak?

Nak pergi ke tak nak?

Nak pergi ke tak nak?

Grrr.. Confuse2..

Ok chow .wassalam :)


You May Also Like

0 comments

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p