JINDRISSKA FIRST ANNIVERSARY GIVEAWAY

by - April 18, 2015

http://jindrisska.blogspot.com/2015/04/jindrisska-blog-anniversary-giveaway.html
KLIK BANNER UNTUK JOIN! :D


"Saya nak menang giveaway ni sebab ianya daripada kak aisyah yang cantik comel cute baik hati anggun sopan berbudi bahasa *saya sedang bodek* hahahaha. Saya suka poskad sebab saya suka tengok pemandangan yang lawa kat poskad tersebut. Saya suka jugak fridge magnet sebab kat luar peti ais saya kosong je takde perhiasan yang menarik hahahahah. Okay merepek. Kbai kak aisya :p"


Alang-alangg, sempena anniversary ni, kakcik nak wish sikitt boleh ehh~semoga kak aisya kekal semangat dalam berblogging ni dan menghasilkan entry-entry yang mantopppp seperti sekarang ini dan juga memberi manfaatt kepada orang ramai inshaaAllah :) *ni bukan bodek tau kak ecah hehe*

 

You May Also Like

10 comments

  1. goodluck . x aci ni main bodekk . hehee

    ReplyDelete
  2. KC punya bodek tahap 5. Dah macam MUET band 5! >.<

    ReplyDelete
  3. Gudluck sis. Jemput join giveaway 1st sy ye. ;)

    ReplyDelete
  4. wahh KC, banyak nya ayat membodek, terharu akk tau! terima kasih sudi join giveaway akk yer KC yang comey! Muah! :D

    ReplyDelete
  5. salam kenal
    singgah BW dari segmen yang sama
    gud luck

    http://hidayuayumie.blogspot.com/2015/04/jindrisska-first-anniversary-giveaway.html

    ReplyDelete
  6. Singgah dari segmen yang sama.
    JINDRISSKA Blog Anniversary Giveaway. Jom terjah papaglamz...!!!

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p