MAKAN SOROK-SOROK

by - June 06, 2015

makan
credit : lovemydiyhome.com

Aiskrim coklat ada kat dalam peti ais. My favourite askem coklat.

Tapi anak buah dua orang tu, sorang 5 tahu, sorang 4 tahun ada kat ruang tamu.

Disebabkan taknak mereka makan askem, saya dengan abangder makan aiskrim seyap-senyap sembunyi-sembunyi kat dapur.

Suruh umi jaga line kat pintu dapur.

Tapiii umi terlambat bagi signal bila sorang anak buah saya tu datang dapur. Argh kantoi. Cepat abangder!

magnum honeycomb crunch
credit : link361.com


Nasib baik masa tu ada kak nini(isteri kepada abangder) jugak kat dapur. So, abangder dengan kak nini pun cover baik punya. Saling berpelukan sambil tangan kat belakang pegang aiskrim magnum honeycomb crunch hahaha.

Sayalari  keluar ke ruang tamu gelak-gelak je. Punya la nak elak dari anak buah kan sampai sanggup buat drama beberapa saat.


You May Also Like

2 comments

  1. Selalu jugak makan sorok-sorak tak nak bagi yang lain tahu. Tapi, kebiasaannya mesti kantoi dipertengahan jalan. Hehe

    ReplyDelete
  2. hahahahahha pergh drama habis sebab nak cover pnya pasal

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p