http://pengetatvagina.blogspot.my/

Search This Blog

MENEGUR JANGAN SAMPAI MENGHINA

By 11:38:00 PM , ,


#muhasabahdiri

Menegur jangan sampai menghina,
mendidik jangan sampai memaki,
meminta jangan sampai memaksa,
memberi jangan sampai mengungkit.

MENEGUR JANGAN SAMPAI MENGHINA
credit to ceritacahayapenyayang.blogspot.com


You Might Also Like

3 comments

  1. sekedar mampir lihat lihat blognya bagus

    ReplyDelete
  2. Nice.. Kadang-kadang susah kan nak kawal diri kita. Kadang-kadang kalau memberi dalam hati ada juga mengharapkan balasan sampai kadang2 mengungkit dalam keterpaksaan.. Tq atas ingatan ini..

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p

DISCLAIMER

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di sayidahnapisah65@gmail.com.

[PENAFIAN] www.sayidahnapisah.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.