JODOH SEBELAH PINTU ? - sayidahnapisahdotcom JODOH SEBELAH PINTU ?
LightBlog

JODOH SEBELAH PINTU ?

JODOH SEBELAH PINTU ?


Assalamualaikum!

Petang tadi tengok kat search keywords di overview blog. Di akhir sekali search keyword ada keyword JODOH SEBELAH PINTU.



JODOH SEBELAH PINTU




Pelik lah. Pelik pelik pelik. Aik bila masa pula aku ada buat entri pasal jodoh sebelah pintu ni. Takde pun rasanya aku cerita kisah jodoh aku sebelah pintu ke apa. Lepastu fikir fikir balik. Episode 1? Ada dua je kemungkinan sama ada drama ataupun novel.

Bila search kat nenek google. Rupa-rupanya ada novel berjudul jodoh sebelah pintu! Dan lagi, rupa-rupanya ada drama diadaptasi daripada novel jodoh sebelah pintu ni lakonan kamal adli dan emma maembong.


JODOH SEBELAH PINTU



Drama Jodoh Sebelah Pintu dibintangi oleh Kamal Adli ,Emma Maembong, Erwin Dawson, Lia Natalia dan akan bersiaran 29 Julai 2015 lepas di Saluran 116 Hypptv. Rabu dan Khamis 9 malam. Pengarahnya ialah Michael Ang.

Drama ini diadaptasi dari novel yang ditulis oleh Dekna Lee yang juga bestseller untuk novel tulisan beliau sebelum itu, iaitu Hantu Punya Bos.


JODOH SEBELAH PINTU


Ada juga baca Bab 1 di blog cik Dekna Lee ni. Boleh tahan cara penulisan dia. Kelako haha. Ni antara sedutan sikit Bab 1 dia.

JODOH SEBELAH PINTU



Haaaa kelako kan? Hahaha. Syaitonnnn terus kena! Belum baca sampai habis bab 1 dah sengih sengih dah aku sensorang ni. Risau jugak umi abi kata den tak betul haha.

Jangan risau, siapa-siapa yang nak baca boleh terus ke blog cik Dekna Lee ni. www.deknalee.blogspot.com

Baca Novel Online Jodoh Sebelah Pintu Bab 1-15 di SINI.

Haa tak pasal-pasal aku dah nak melekat terus baca novel kat blog cik Dekna ni hahaha.

Okayy adioss! Wassalam :)


Post a Comment

5 Comments

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p