FILEM HANTU BARU NOTA LAKONAN MAYA KARIN&HANS ISAAC - sayidahnapisahdotcom FILEM HANTU BARU NOTA LAKONAN MAYA KARIN&HANS ISAAC
LightBlog

FILEM HANTU BARU NOTA LAKONAN MAYA KARIN&HANS ISAAC

FILEM HANTU BARU NOTA LAKONAN MAYA KARIN & HANS ISAAC



Sinopsis Filem NOTA


Kamal dan Erin adalah sepasang suami isteri yang telah lama menghadapi masalah rumah tangga kerana gagal untuk mendapatkan zuriat, akibatnya mereka jarang berkomunikasi. Ketika ulangtahun perkahwinan yang ke-10, mereka memilih untuk bercuti ke Taman Negara Bako di mana Kamal telah melamar Erin, 10 tahun yang lalu.
Ketika perjalanan mereka ke Bako, Erin tak sengaja terjumpa nota yang ditulis Kamal yang membayangkan dia akan mengakhiri semuanya di puncak tebing. Erin berasa sangat bersalah dengan situasi berkenaan. Selepas itu Erin mendapat tahu bahawa Kamal mempunyai hubungan sulit dengan wanita lain dan sekarang ini telah mengandung anak Kamal.
Dalam keadaan sedih dan tertekan, antara cinta dan benci, Erin merancang satu pembunuhan dengan menggunakan nota itu menjadi bukti yang kuat untuk dirinya. Rancangannya tergendala dengan kehadiran Jemat, seorang pembawa bot yang membawa mereka ke kawasan Taman Negara Baku.
sumber : www.budiey.com

TRAILER FILEM NOTA

- boleh lihat di youtube..

Post a Comment

2 Comments

  1. Assalamualaikum sayidahnapisah,

    Maya Karin mainkan watak hantu lagi? dan lagi? Cian dia, muka sweet tapi asyik dpt watak hantu.. Terasa nak tengok tapi saya ni penakut so baca sinopsis jer lah.. ;-)

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p