MENANG Simple Giveaway 2.0 by Izzati Amira !

by - September 26, 2015

MENANG Simple Giveaway 2.0 by Izzati Amira !


MENANG Simple Giveaway 2.0 by Izzati Amira !
KLIK BANNER



Yeayy alhamdulillah menang Simple Giveaway 2.0 by Izzati Amira ni! Saya menang kategori Top Referral untuk Simple Giveaway 2.0 by Izzati Amira ni. 

Saya teka betul tau gambar yang Giveaway ni suruh teka! Kalkulator jawapan dia. Saya dah agak dah kalkulator sebab rupa dia macam biasa tengok. Mana tak nye. Saya kan budak kos matematik mestilah selalu picit picit kalkulator kan. So dah biasa dah tengok bentuk kalkulator tu #riak #bangga #syoksendiri hahahaha.

Tapi tak menang untuk kategori teka gambar dengan betul sebab saya bukan orang yang pertama teka gambar dengan betul. 

Nak tahu siapakah pemenang teka gambar yang betul dan juga pemenang Random untuk Simple Giveaway 2.0 by Izzati Amira ? Klik SINI !


MENANG Simple Giveaway 2.0 by Izzati Amira !
Hadiah yang bakal sampai ke rumah saya inshaaAllah :D




You May Also Like

2 comments

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p