Total Pageviews

Segmen Irrayan l Hari Malaysia 2015

by - September 16, 2015

Segmen Irrayan l Hari Malaysia 2015


Segmen Irrayan l Hari Malaysia 2015
KLIK BANNER UNTUK JOIN!



Syarat-syarat segmen mommy bagi mudah jer. Kena ikut semua tau. 


1. Folow blog irrayyan.com . Yang dah follow, terima kasih.

2. Letakkan banner segmen irrayyan di atas pada permulaan entri.

3. Tajuk Segmen irrayyan | Hari Malaysia 2015 dan linkkan ke entri ini.

4. Letakkan satu gambar anda sempena Hari Malaysia. Gambar boleh secara selfie/wefie atau gambar biasa. 

5. Berikan caption ringkas berkaitan gambar tersebut. 

Tu jer. Mudah sangat kan. Mudah sangat mommy! hehehe

Tarikh tutup penyertaan adalah 16/9/2015 , jam 6 petang. Lebih dari jam 6, mommy dah tak kira.

Segmen Irrayan l Hari Malaysia 2015
Anak buah yang pertama- Iman Hazim, 5 tahun.


Segmen Irrayan l Hari Malaysia 2015
Anak buah kelima-Nurul Jannah


Segmen Irrayan l Hari Malaysia 2015
Arghh comel! Tension makcik nya tengok comel sangat Jannah ni.


Segmen Irrayan l Hari Malaysia 2015
Okay skip. Jangan tengok sangat gigi i hahaha.


Caption untuk keempat-empat gambar di atas : Tak kira berapa angka umur seseorang pun, bendera dibelakangkan atau didepankan atau dipegang atau ditepi, yang penting Malaysia tetap di hati. #SehatiSejiwa :)



You May Also Like

7 comments

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p