Segmen Irrayan l Hari Malaysia 2015

by - September 16, 2015

Segmen Irrayan l Hari Malaysia 2015


Segmen Irrayan l Hari Malaysia 2015
KLIK BANNER UNTUK JOIN!



Syarat-syarat segmen mommy bagi mudah jer. Kena ikut semua tau. 


1. Folow blog irrayyan.com . Yang dah follow, terima kasih.

2. Letakkan banner segmen irrayyan di atas pada permulaan entri.

3. Tajuk Segmen irrayyan | Hari Malaysia 2015 dan linkkan ke entri ini.

4. Letakkan satu gambar anda sempena Hari Malaysia. Gambar boleh secara selfie/wefie atau gambar biasa. 

5. Berikan caption ringkas berkaitan gambar tersebut. 

Tu jer. Mudah sangat kan. Mudah sangat mommy! hehehe

Tarikh tutup penyertaan adalah 16/9/2015 , jam 6 petang. Lebih dari jam 6, mommy dah tak kira.

Segmen Irrayan l Hari Malaysia 2015
Anak buah yang pertama- Iman Hazim, 5 tahun.


Segmen Irrayan l Hari Malaysia 2015
Anak buah kelima-Nurul Jannah


Segmen Irrayan l Hari Malaysia 2015
Arghh comel! Tension makcik nya tengok comel sangat Jannah ni.


Segmen Irrayan l Hari Malaysia 2015
Okay skip. Jangan tengok sangat gigi i hahaha.


Caption untuk keempat-empat gambar di atas : Tak kira berapa angka umur seseorang pun, bendera dibelakangkan atau didepankan atau dipegang atau ditepi, yang penting Malaysia tetap di hati. #SehatiSejiwa :)



You May Also Like

7 comments

  1. gud luck ya

    *zianaeunos.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. eehheheehehehehe.....gigi cntik...selamat hari malaysia kc comell

    ReplyDelete
  3. All the best KC....selamat hari malaysia

    ReplyDelete
  4. Pewittttt...comel nyooo adk kak zati ni...hihi

    ReplyDelete
  5. eh makin tembam la KC, slamat hari hari malaysia..all the best KC

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p