Kancil memang dijadikan untuk menipu!

by - November 09, 2015

Kancil memang dijadikan untuk menipu!

Kancil memang dijadikan untuk menipu!
credit to : jalurilmu.blogspot.com



Kancil memang dijadikan untuk menipu. Dari menipu buaya, sampailah menipu manusia. Dari dalam hutan, sampai ke tempat parking.

Siapa yang pernah kena seperti gambar di bawah? Mesti ramai kan pernah kena kan hahhaa.



Kancil memang dijadikan untuk menipu!


Saya yang tak ada kereta pun pernah rasa. Sebab naik dengan kawan. Lepastu cari-cari mana parking kosong kan. Lepastu saya bagitahu la situ situ situ! Memang nampak kosong dari jauh. Tup tup pergi sana hampeh! Kalau tak motor kat situ, kereta kancil! Hahaha. Sabau jelah.

Lepastu pernah juga kawan kena banyak kali macam kat atas tu. Nak tergelak pun ada. Sakit hati pun hadoo.#kauhado.

Tak terfikir nak tangkap gambar kann macam orang yang kat atas ni buat. Memang tipah tertipu sebenarnya bila berada dalam situasi di atas. Kena banyak bersabar dan kita yang hidup kena teruskan perjuangan ini #tetibe.

Kbai~ wassalam :)


You May Also Like

7 comments

  1. memang selalu terkena pun.. heheh

    Jemput Singgah: Contest Review Lynk.My 2015

    ReplyDelete
  2. Setuju...selalu terkena..adehhhhh... Salam kenal n follow sini.

    ReplyDelete
  3. Kerana bijaklah kancil mampu menipu, bukankah?

    ReplyDelete
  4. senang nak parking kancil ni sebab dia kecik. selau jugak cenggini , kancil sama kancil

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p