New Year Giveaway by Honeyonnee.Com

by - January 15, 2016

New Year Giveaway by Honeyonnee.Com 

New Year Giveaway by Honeyonnee.Com
klik SINI untuk join


shortstory
Aku & Perfume

Aku dan perfume berpisah ada. Aku sangat sangat jarang pakai perfume. Sebijik perfume pun aku takde. Kalau dapat hadiah perfume macam hari tu pun, aku bagi dekat umi. Umi suka perfume. Kalau nak bagi hadiah senang je kat umi, bagi perfume. Aku bukan tak suka perfume. Cuma. Aku bukan jenis yang rajin ada banyak-banyak benda nak guna ni. Haha. So, perfume kekadang aku guna umi punya je. Kalau guna pun, guna kat telekung. Soooo, lagi sekali, AKU DAN PERFUME BERPISAH ADA. 

Heehhe sekiann. 

You May Also Like

2 comments

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p