Sinopsis Dan Pelakon Tundukkan Playboy Itu - sayidahnapisahdotcom Sinopsis Dan Pelakon Tundukkan Playboy Itu
LightBlog

Sinopsis Dan Pelakon Tundukkan Playboy Itu

Sinopsis Dan Pelakon Tundukkan Playboy Itu

Wah wahhh dah ada drama baru lah ! Tundukkan Playboy Itu adalah drama yang akan menggantikan slot Akasia TV3, Cinta Si Wedding Planner pada pukul 7-8 malam. First time tahu drama ni dari instagram Uqasha Senrose sebab dia banyak upload gambar dan ada hashtag #tundukkanplayboyitu #akasia #tv3. Tu yang saya tahu drama ni. Dan katanya drama ini adaptasi daripada Novel nukilan Anjell. Anjell tuuuu~!! Setakat ni novel-novel Anjell semua best-best woh contohnya Eksperimen Cinta dan Suamiku Paling Sweet. Tu yang tertarik nak buat entri drama tundukkan playboy itu ni.

Sinopsis Dan Pelakon Tundukkan Playboy Itu
Tundukkan Playboy Itu

Sinopsis Drama Tundukkan Playboy Itu

Drama Tundukkan Playboy Itu mengisahkan tentang seorang jejaka bernama Harraz Naufal. Jika ada wanita yang ingin mendampinginya, wanita itu perlulah cantik dan seksi. Suatu hari, Nurin Areesa datang ke syarikat milik Harraz Naufal untuk temuduga jawatan arkitek. Harraz meletakkan satu syarat, Nurin Areesa perlu membuka tudung untuk jawatan tersebut.


Nurin Areesa redha, jawatan arkitek itu bukan untuknya. Dia berdoa agar suatu hari nanti Harraz yang berlagak itu akan bercinta dan berkahwin dengan seorang wanita bertudung.
Doa Nurin Areesa dimakbulkan. Harraz mula gila bayang pada seorang model wanita misteri yang bertudung. Tanpa mengetahui model tersebut sebenarnya adalah Nurin.
Beginilah sedikit sedutan Sinopsis Drama Tundukkan Playboy Itu. Bagimana kesudahannya nanti? Nantikan siaran drama ini di slot Akasia TV3.
Hendak dijadikan cerita, ibu Harraz pula meminta Nurin menundukkan anaknya, seorang playboy yang pantang nampak perempuan cantik.
Mampukan Nurin melakukannya. Adakah Harraz akan terus jatuh cinta pada Nurin?




sumber : www.notainfo.com


Gambar Pelakon Tundukkan Playboy Itu

Menggandingkan Hafidz Roshdi dan Uqasha Senrose sebagai teraju utama, drama Tundukkan Playboy Itu telah diarahkan oleh Keoi Hj Khalid dan diterbitkan oleh A-Ten Alliance (M) Sdn Bhd. 

Drama Tundukkan Playboy Itu yang akan bersiaran selama 30 episod turut dibintangi oleh Alif Satar, Mawar Rashid, Ridzuan Hashim, Marisa Yasmin, Maria Farida dan ramai lagi.

Pelakon Tundukkan Playboy Itu
Peneraju utama Tundukkan Playboy Itu

Tundukkan Playboy Itu Hafidz
Hafidz Roshdi

Hero Tundukkan Playboy Itu
Hero Tundukkan Playboy Itu

pelakon Tundukkan Playboy Itu
credit to : beritapremium.com

Tundukkan Playboy Itu Hafidz Roshdi
suka sangat angkat kening Hafidz ni hehe


Pelakon Tundukkan Playboy Itu
Uqasha Senrose

Pelakon Utama Tundukkan Playboy Itu
Hafidz & Uqasha

Tundukkan Playboy Itu
Harraz Naufal & Nurin Areesa

Tundukkan Playboy Itu
Daripada instagram Uqasha




Pelakon Tundukkan Playboy Itu
Bila Alif Satar & Uqasha Senrose bergabung haha

Pelakon Tundukkan Playboy Itu
Uqasha & Alif



Pelakon Tundukkan Playboy Itu
Bergaya Uqasha ni peewit

Pelakon Tundukkan Playboy Itu
Godek godek instagram Uqasha haha

Pelakon Tundukkan Playboy Itu
Rakaman babak #tundukkanplayboyitu


Pelakon Tundukkan Playboy Itu
IG : uqashasenrose2



Wah hensem juga hero Tundukkan Playboy Itu ni, Hafidz. Ehem! Hahaha. Rasa macam pelakon baru je sebab jarang nampak. Ke pelakon lama dah? Hehe. By the way, cantik lahai Uqasha Senrose ni. Putih, comel dan pandai bergaya. Okay jeles jeles haha.

Tak sabar la juga nak tengok drama ni. Sebab nampak macam best. So, kita tungguuu 17 Februari ni, drama Tundukkan Playboy Itu akan ditayangkan di TV3 :)

Post a Comment

3 Comments

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p