pageview blog dah cecah 2,000,000! - sayidahnapisahdotcom pageview blog dah cecah 2,000,000!
LightBlog

pageview blog dah cecah 2,000,000!

*tepuk tangan clap clap* Yeayyy pageview blog dah cecah 2,000,000! Saya ulang lagi sekali. Pageview blog dah cecah 2,000,000! Iyeee pageview blog sayidahnapisahdotcom dah 2 juta lebih. Alhamdulillah! Bagus sayidah bagus. Good job sayidah! Teruskan usaha anda. Aikk cakap dengan diri sendiri nampaknya Sayidah oit hahaha. Mohon stay waras Sayidah. hahaha.

pageview blog dah cecah 2,000,000!


pageview blog dah cecah 2,000,000!
pageview blog dah cecah 2,000,000!
Usia blog sayidahnapisahdotcom ni dah hmm.. berapa lama ye? Saya start blogging sejak tahun 2010 tetapi start aktif dua/tiga tahun lepas. Start aktif tu maksudnya dari segi aktif update blog, join Giveaway dengan cemerlangnya, join satu group blogger yang menjadi kesayanganku sekarang ni iaitu EFG dan belajar banyak tentang blogging ni. Tentang Adsense, Nuffnang, tapak iklan kat blog dan macam-macam lagi lah. Tentang SEO, domain, template. Fuhh macam-macam juga saya dah belajar sehingga PV saya 2 juta sekarang ni.

Tapi, sudah tentu banyak lagi yang saya nak kena belajar. Cita-cita saya untuk blog sayidahnapisahdotcom adalah blog ni dikenali oleh orang ramai dari segi penyampaiannya, kepelbagaiannya, dan dari segi info bermanfaat nya. So, dari situ, saya berharap ada saham yang baik untuk bantu saya di alam sana. Alam yang kekal. Alam yang abadi. 

Chaiyok chaiyok Sayidah! 

Oh terima kasih juga saya ucapkan pada silent readers blog ni (kalau ada la hahaha) dan juga yang selalu singgah drop komen di blog ni. InshaaAllah nanti saya boom blog bloggers yang selalu komen di sini sebagai tanda penghargaan. Terima kasih juga pada semua yang sentiasa mengikuti perkembangan blog ni. Terima kasih kepada semua yang dah bantu PV blog ni meningkat menjadi 2 juta. Please bear with me sehingga PV blog ni jadi ratusan juta please hahaha.

Terima kasih daun keladi semua :D

Wassalam.

Post a Comment

4 Comments

  1. salam singgah..

    tahniah dik sayidah.. teruskan beersemangat berblogging

    ReplyDelete
  2. tahniah...semoga boleh maju ke 10 juta pageview pulak.. blog saya pun tengah on the way lagi..jom sama-sama capai 10juta pageview..

    depalma-sp.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wow.2 juta banyak tu.blog ucing dah 3 tahun baru 50k je..tahniah (>__<) hehe

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p