Waktu Sesuai Memakai Leggings for Girls - sayidahnapisahdotcom Waktu Sesuai Memakai Leggings for Girls
LightBlog

Waktu Sesuai Memakai Leggings for Girls

Sebenarnya memakai leggings bukanlah bawah kategori jenis seluar dan beberapa tahun yang lalu, wanita dikecam sebagai tidak mengetahui fesyen jika memakai koleksi leggings di luar rumah. Sejak mula diperkenalkan, leggings kekal sebagai pakaian dalam wanita dan hanya dipakai apabila berada di rumah sahaja. Namun, fesyen kian berkembang dan begitu juga dengan rekaan leggings yang semakin menarik boleh anda temui di pasaran. Perkembangan ini menjadikan koleksi leggings kian diterima ramai dan ia mula dipakai luar dari kawasan rumah. Namun, ini tidak bermakna anda boleh sesuka hati memakai leggings for girls ini di mana sahaja. 

Waktu Sesuai Memakai Leggings for Girls


Waktu Sesuai Memakai Leggings for Girls

Berikut merupakan beberapa waktu dan tempat yang sesuai untuk anda memakai leggings:

1.Casual outings. 
Casual di sini bermaksud apabila anda ingin keluar minum bersama rakan-rakan pada hujung minggu dan jika anda ingin menonton wayang misalnya.

2.Travel. 
Yup, pemakaian leggings adalah pilihan terbaik untuk anda yang ingin travel kerana ia memberikan keselesaan yang ideal sepanjang perjalanan anda. 

3.Ke pantai. 
Selain travel, anda juga boleh memakai leggings apabila ingin berpiknik di pantai. Fabrik leggings yang ringan ini juga membolehkan anda berenang dengan memakainya. 

Waktu Sesuai Memakai Leggings for Girls
Waktu Sesuai Memakai Leggings for Girls
4.Bersukan. 
Selain daripada yoga pants dan track suits, anda juga boleh memakai leggings ketika ingin melakukan aktiviti sukan untuk pergerakkan yang lancar. 

5.Pakaian harian. 
Seperti yang dinyatakan di atas, leggings merupakan jenis pakaian harian yang paling selesa dipakai. Selain daripada waktu-waktu dan tempat-tempat yang dinyatakan di atas, elakkan daripada memakai leggings. 

Bukan itu sahaja. Ada beberapa orang yang nasihatkan saya supaya memakai leggings semasa memakai jubah instead of kain dalam. Selain memberi keselesaan, ianya juga untuk mengelakkan bahagian bawah badan kita daripada terbentuk jelas. (if you know what I mean) hehe.

Semoga bermanfaat! :)

Post a Comment

4 Comments

  1. suka pakai leggeing time tido jer ihi

    ReplyDelete
  2. Malu lah kita nak pakai legging kat luar huhu :p

    Dah klik nuff kc :D

    ReplyDelete
  3. Ena suka pakai time nak workout dlm bilik.. Sbb lebih selesa.. Kalau nak g travel, idok la hehehe

    ReplyDelete
  4. huuu kita pakai dalam rumah and inner layer masa musim sejuk je. T_T

    hanisamanina.com

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p