http://pengetatvagina.blogspot.my/

Search This Blog

you ingat kita cinta ke, tulis surat ka - Lee Chong Wei

By 5:45:00 PM ,

"you ingat kita cinta ke, tulis surat ka?" - Lee Chong Wei


Kan ada haritu selepas game separuh akhir badminton Olimpik Rio 2016 antara Datuk Lee Chong Wei (DLCW) dengan musuh tradisinya dari Cina, Lin Dan tersebar viral tentang satu surat. Surat yang ditulis oleh Lin Dan kepada DLCW. Mula-mula saya baca kat Facebook, saya ingat memang betul-betul surat tu ditulis oleh Lin Dan. Rupa-rupanya ada seorang netizen yang menulisnya, bukannya DLCW. Di bawah ni adalah viral surat 'cinta' dari Lin Dan kepada DLCW yang telah tersebar di media dan laman-laman sosial seluruh Malaysia.

you ingat kita cinta ke, tulis surat ka - Lee Chong Wei
(1) - surat viral Lin Dan kepada Lee Chong Wei
you ingat kita cinta ke, tulis surat ka - Lee Chong Wei
(2) - surat viral Lin Dan kepada Lee Chong Wei
you ingat kita cinta ke, tulis surat ka - Lee Chong Wei
(3) - surat viral Lin Dan kepada Lee Chong Wei

Apabila DLCW ditanya tentang surat dari Lin Dan tersebut di sidang media, di bawah ini adalah Video jawapan dari DLCW:


Hahahaha comel je last-last tu DLCW buat joke. Mula-mula serius je beliau jawab, saya pun kecut perut tengok. Tapi bila dia start cakap pasal cinta tu terus saya tergelak haha.


"ingat kita cinta ke tulis surat ni" hehehehe.

You Might Also Like

0 comments

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p

DISCLAIMER

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di sayidahnapisah65@gmail.com.

[PENAFIAN] www.sayidahnapisah.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.