Search This Blog

taip delete taip delete taip delete

By 11:16:00 AM

Tak tahu nak buat entri apa sebenarnya, tu taip delete taip delete taip delete sampai satu jam bertapa depan laptop haha. Idea nak buat entri tu ada, cuma blur dan serabut sebab ........... tak tahu nak publish entri mana satu dulu. Maksudnya, tak tahu masa yang sesuai untuk publish entri. 

Too much thinking cenggini la jadinya. Too complicated.

taip delete taip delete taip delete

Banyak berfikir tapi tak mulakan sebarang tindakan dan gerakan. Hasilnya .. banyak perkara yang terbantut. Terencat. Ditambah pula dengan gangguan sekeliling. Arghhhh. 

Okay bersabar sayidah, tarik nafassss~

Okay.. kebiasaannya kan, pagi-pagi nak dekat tengahari ni .. orang biasa suka baca entri jenis yang macam mana ek? 

Atau kalau petang-petang orang lebih suka baca entri santai atau macam mana?

Pada waktu malam pula orang lebih syorkan jenis entri yang macam mana? Fakta atau perbincangan atau macam mana?

Ermm ermm.. *still thinking*

You Might Also Like

4 comments

  1. Kak Ana prefer entri yang santai. Tak kisah tajuk apa pun.
    Have a nice day Sayidah ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh yeke. sama lah hehe. thankyou beri pendapat. have a nice day too <3

      Delete
  2. lepas dapat jawapan semua yang you tengah fikir tu, gitau dekat blog yer, nanti i baca, i pun tengah fikir gak ni,,haha tak dapat2.,hahaha

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p

Newsletter

DISCLAIMER

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di sayidahnapisah65@gmail.com.

[PENAFIAN] www.sayidahnapisah.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.