first time upload video di channel Youtube! - sayidahnapisahdotcom first time upload video di channel Youtube!
LightBlog

first time upload video di channel Youtube!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua~! For the first time evah! Untuk pertama kalinya! Sayidah Napisah telah meng- upload video di channel Youtube beliau semalam yeayyyyy! tepuk tangan sikittt hehehe. Walaupun den tahu tak ada siapa nak tengok video di channel Youtube ku dan walaupun hanya ada 57 subscribers.. tetapi mengenangkan nak share ilmu dengan PT3 students, den upload kan juga hahaha.

first time upload video di channel Youtube!

first time upload video di channel Youtube!
first time upload video di channel Youtube!
4 video kesemuanya dan keempat-empat tersebut semua berkaitan dengan cara-cara menjawab dan full worked solution bagi soalan PT3 bab 2 tingkatan 1. Fyi, bab 2 ting1 ni memang hot topic yang wajib ada dalam PT3, thats why saya nak share beberapa soalan berkenaan bab ini contohnya faktor, faktor perdana, pola nombor dan faktor sepunya.


Matematik : Cara Menjawab Soalan Kertas Model Peperiksaan PT3 2017. Topik - Faktor (Bab 2 Tingkatan 1)


Matematik : Cara Menjawab Soalan Kertas Model Peperiksaan PT3 2017. Topik - Pola Nombor (Bab 2 Tingkatan 1)





Matematik : Cara Menjawab Soalan Kertas Model Peperiksaan PT3 2017. Topik - Faktor Sepunya Terbesar (FSTB) & Gandaan Sepunya Terkecil (GSTK) (Bab 2 Tingkatan 1)





Matematik : Cara Menjawab Soalan Kertas Model Peperiksaan PT3 2017. Topik - Faktor Sepunya (Bab 2 Tingkatan 1)





Tapi memang agak lama laa nak upload video kat Youtube ni hahaha. So, kena banyak bersabar dan memerlukan banyak data internet wakakaka.

Seronok juga sebenarnya upload video di Youtube ni. walaupun satu ketul view pun rasa dah macam terawang-awangan haha. Sayangnya, saya tak pandai nak edit-edit video ni, so buat video biasa-biasa je. Just ada background music piano yang mengiringi ku di dalam video di atas hahaha.

Korang pun upload lah apa-apa. Buat video yang best sikittt lepastu upload. Bila nampak views makin bertambah, rasa best tau. Rasa dah achieve satu kejayaan! Hehehe.

Okay lah. Daaa~ wassalam :)

Post a Comment

2 Comments

  1. IQ dah lama ada channel youtube, ada dua channel, ada video lama, tapi sekarang baru nak berjinak2 balik dengan youtube.

    memang agak lama nak upload video di youtube, kena banyak bersabar. hehe

    ReplyDelete
  2. Idea yang bagus.selain berblog boleh buat Vlog (video blog).Ucing Subscribed (^_^)

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p