UV PV sayidahnapisahdotcom Ogos 2017

by - September 05, 2017
Long time no see entri UV PV ni kan. Bulan Julai saya tak buat entri ni sebab UV PV tak menggalakkan wakakakaka. UV Julai tak sampai 50k pun sobsobb. But Alhamdulillah bulan lepas ada peningkatan dan bounce rate pun walaupun menaik tapi tak lebih dari 20%. Okay la tuh hehe.

UV PV sayidahnapisahdotcom Ogos 2017


UV PV sayidahnapisahdotcom Ogos 2017
UV PV sayidahnapisahdotcom Ogos 2017

Unique Visitors (UV): 55,263
PageViews (PV): 166,959
Bounce rate (BR): 14.79%

Yang paling best, bilangan entri bulan Ogos banyakss! Yeayy! hahaha. 75 entri. Sekaligus membuatkan bulan Ogos adalah bulan kedua yang paling banyak saya buat entri. Ranking pertama adalah bulan Januari dengan 84 entri. Bulan September ni moga den lebih rajin dan konsisten mengarang entri harapnya hehe.

You May Also Like

17 comments

  1. Tahniah,, sy pun suka baca blog Sayidah .. byak info menarik hahaha

    ReplyDelete
  2. memang hebat..saya nak dapat 20 entri sebulan pun dah tercungap-cungap hehe

    ReplyDelete
  3. Tahniah KC...keep it up with blogging

    ReplyDelete
  4. Tahniah KC..bila la nk dpt pv/uv mcm kc ni..inspiring betul...

    ReplyDelete
  5. KC mcm mane nak bg bounce rate turun sikit?

    ReplyDelete
  6. suka baca blog awak !! hee~ tercabar pun ade.. doakan akak ya..

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p