First Giveaway By Blog Buku Pinky!

by - October 01, 2017

First Giveaway By Blog Buku Pinky!


First Giveaway By Blog Buku Pinky!

Pagi pagi pergi bertani
Petang pula pergi bermain
Best tau giveaway ni
Klik lah banner kalau nak join

Seharian berkerja malam rest
Tenangkan otak rehatkan minda
Eh kenapa giveaway ni best?
Hadiah mantop menanti anda!

Lemah lembut sopan santun
Sutera pakaian cantik bersahaja
Syaratnya pula tak susah pun
Senang sangat semudah ABC ja

Anak syok tengok kartun
Syok tengok seorang diri
Penat sudah saya berpantun
Izinkan saya mengundur diri

Indah sungguh rama-rama
Terserampak dengan kumbang montel
Memang pantun ini skema
Nak buat macam mana, saya comel

Eh tak ada kaitan bhahaha kbai!

You May Also Like

10 comments

  1. πŸ’“πŸŒΌπŸŒΈπŸ’“πŸŒΌπŸŒΈπŸ’“πŸŒΌ

    Hi ... Singgah dari segmen yang sama ... Jangan lupa join contest kat Jom Bercontest dan singgah jenjalan kat Kisah Hidup Ku ... Semoga sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki ... Maaf lambat blog walking ...

    #jombercontest
    #kisahhidupku

    πŸŒΈπŸ’“πŸŒΌπŸŒΈπŸ’“πŸŒΌπŸŒΈπŸ’“πŸŒΌ

    ReplyDelete
  2. good luck...jemput singgah blog saya :)

    http://aztieyshana.blogspot.my/2017/09/giveaway-by-blog-buku-pinky.html

    ReplyDelete
  3. good luck...jemput singgah blog saya :)

    http://aztieyshana.blogspot.my/2017/09/giveaway-by-blog-buku-pinky.html

    ReplyDelete
  4. jalan jalan singgah sini. semoga ada rezeki awak ^_^

    https://kanvasdakwat.blogspot.my/2017/09/first-giveaway-by-blog-buku-pinky.html

    ReplyDelete
  5. Singgah sini...good luck ya..
    http://seindahcerita.blogspot.com/2017/09/first-giveaway-by-blog-buku-pinky.html

    ReplyDelete
  6. goodluck. blogwalking dari GA yang sama :D

    ReplyDelete
  7. selamat pagi , singgah dari GA yg sama .

    http://thezafirahnazri.blogspot.my/2017/09/first-giveaway-by-blog-buku-pinky.html

    eh , keputusan GA dah keluar . dah tahu ke ? hehe

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p