Total Pageviews

"kenapa saya tak suka ajak orang lain untuk kahwin muda?" ~ Wordless Wednesday

by - January 10, 2018

"kenapa saya tak suka ajak orang lain untuk kahwin muda?" ~ Wordless Wednesday


"kenapa saya tak suka ajak orang lain untuk kahwin muda?" ~ Wordless Wednesday
"kenapa saya tak suka ajak orang lain untuk kahwin muda?" ~ Wordless Wednesday
"kenapa saya tak suka ajak orang lain untuk kahwin muda?" ~ Wordless Wednesday
"kenapa saya tak suka ajak orang lain untuk kahwin muda?" ~ Wordless Wednesday

"kenapa saya tak suka ajak orang lain untuk kahwin muda?" ~ Wordless Wednesday
"kenapa saya tak suka ajak orang lain untuk kahwin muda?" ~ Wordless Wednesday
"kenapa saya tak suka ajak orang lain untuk kahwin muda?" ~ Wordless Wednesday
"kenapa saya tak suka ajak orang lain untuk kahwin muda?" ~ Wordless Wednesday
"kenapa saya tak suka ajak orang lain untuk kahwin muda?" ~ Wordless Wednesday
"kenapa saya tak suka ajak orang lain untuk kahwin muda?" ~ Wordless Wednesday
"kenapa saya tak suka ajak orang lain untuk kahwin muda?" ~ Wordless Wednesday
"kenapa saya tak suka ajak orang lain untuk kahwin muda?" ~ Wordless Wednesday
"kenapa saya tak suka ajak orang lain untuk kahwin muda?" ~ Wordless Wednesday
"kenapa saya tak suka ajak orang lain untuk kahwin muda?" ~ Wordless Wednesday

You May Also Like

6 comments

  1. Yes.. Kahwin = tanggungjawab = mampu (kewangan + Usaha)..
    Bukan macam main pondok-pondok..
    Akka setuju dengan perkongsian diatas..

    ReplyDelete
  2. setuju sangat tu , kalau dah mampu dari segi tanggungjawab , kewangan yes boleh kahwin , sebab bila dah kahwin ada banyak lagi yang kita akan lalui... sebab org cina dia org akan kahwin bila dah bersedia untuk berumahtangga , bersedia untuk dpt anak, dari segi kewangan lagi lah dia org utamakan.

    ReplyDelete
  3. Setuju, kahwin = tanggungjawab yg selalu kita lepas tangan. Kadang2 boleh nampak dari fokus dalam kursus kahwin sendiri, bila mana sesetengah orang pandang rendah points yg penyampai cuba sampaikan sbb dia rasa dia dah tahu semua benda tu. T_T

    hanisamanina.com

    ReplyDelete
  4. kawin bukan setakat mkn tidur berdua, tp ada yg lebih penting lagi iaitu tanggungjawab. tp kalau dah jodoh sampai awal, nak buat mcm mne kan

    ReplyDelete
  5. tak semua org mampu pikul tanggungjawab macam ni di waktu muda lagi

    ReplyDelete
  6. megat ni dari zaman sekolah lagi dah cari duit so kalau dia kahwin umur 22 tu memang bukan satu masalah sebab kewangan dah stabil

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p