UV PV Januari 2018 Blog sayidahnapisahdotcom - sayidahnapisahdotcom UV PV Januari 2018 Blog sayidahnapisahdotcom
LightBlog

UV PV Januari 2018 Blog sayidahnapisahdotcom

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua~! I'm back with this kind of entry! Haha. Bulan lepas saya tak buat pun UV PV Bulan Disember 2017 sebab ingatkan nak ganti dengan entri khas "UV PV Bounce Rate Tahun 2017" tapiii pemalas bak hanggg Sayidah Napisah nii. Asyik tanguh-tanguh lepastu hilang entah ke mana ntah mood dan semangat nak buat entri tu haha. So, bulan ni moh le den buat comeback gituwww ye.

UV PV Januari 2018 Blog sayidahnapisahdotcom


Statistik yang diambil dari Google Analytics (GA):

Unique Visitors (UV) = 61,615
PageViews (PV) = 186,374
Bounce Rate (BR) = 11.14%
UV PV Januari 2018 Blog sayidahnapisahdotcom
UV PV Januari 2018 Blog sayidahnapisahdotcom
Jumlah bilangan entri blog for Jan 2018 = 42 entries total. Sikit je kan? Waduh waduh Sayidahhh. Sila lah rajin sikit bulan ni hahaha. InshaaAllah. Banyak je idea nak tulis tapi tu lah. Tu lahhh hahaha. Doa-doakan lah ye.

Ohh bulan lepas saya ada tulis tiga entri berkaitan dengan tips blog. Jemput baca yee pada sesiapa yang belum baca hehe.




InshaaAllah bulan ni, saya cuba buat entri yang akan saya kongsikan beberapa tips & ilmu blogging. Dalam perancangan memang dah ada & ada yang dah dalam draft pun..cuma minta semua doakan Sayidah Napisah rajin dan rajin dan rajin dan ada mood untuk mengarang ye Aminn. kekeke.

Okay daaa~ wassalam.

Post a Comment

10 Comments

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p