Facebook post dapat 4,284 shares & 462 likes! - sayidahnapisahdotcom Facebook post dapat 4,284 shares & 462 likes!
LightBlog

Facebook post dapat 4,284 shares & 462 likes!

FIRST TIME! Pertama kali Facebook post saya mendapat 4,284 shares, 462 likes & 174 comments! Jakun? Of course... nope! Hahaa. Just rasa excited & happy. Dan tak sangka pun sebenarnya Facebook post saya tersebut nak jadi hits sebegitu rupa, ramai share and tag bagai. Terkejut giloss. Haa.. korang nak tahu apakah FB post tersebut? Lets check it out!

Ini lah Facebook post yang ramai orang suka dan terhibur baca:

Facebook post dapat 4,284 shares & 462 likes!
Facebook post dapat 4,284 shares & 462 likes!
Facebook post dapat 4,284 shares & 462 likes!
Facebook post dapat 4,284 shares & 462 likes!

p/s: Hashtag tu yang mahal yeee -- #LiteratureReviewVersiBawang hahaha.

Tapi sangat sangat bersyukur la sebab FB post tu bukannya omong kosong ataupun bukannya mengutuk orang ke apa, tapi ianya berilmiah & bermanfaat. walaupun topiknya gosip a.k.a membawang kan haha. But indirectly, it is useful. Membantu mereka yang bergelar student terutamanya untuk lebih faham dan lebih nampak bagaimana cara membuat literature review yang sangat terkenal dengan tahap KESUSAHAN yang tahap gaban tu.

And then, bila saya tengok sekali imbas siapa yang share, dalam banyak banyak tu.. bukan sekadar student je yang share tapi yang pangkat Dr. (maybe lecturers) pun ada share juga. Perghh walawehh. Syukur syukur bermanfaat.

Okay tu je nak cerita hahaha. Sebab first time dapat beribu share. Mungkin first and the last? Tu yang nak sematkan memori berharga ni dalam blog. Nanti boleh la throwback. Tapi harapnya lepas lepas ni ada la lagi post Facebook yang bermanfaat yang ramai ramai orang share Aminn.

Daaa~ wassalam!

Post a Comment

7 Comments

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p