Total Pageviews

Jom Semak Calon Bertanding DUN & Parlimen Pilihan Raya 2018! (PRU14)

by - May 08, 2018
Semak Calon Bertanding DUN & Parlimen Pilihan Raya | Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua~! Esok, 9 Mei 2018, hari yang dinanti-nanti sudah pun tiba. Ewahhh dah macam hari nak melangsungkan perkahwinan je gayanya haha. Esok, hari Rabu, adalah hari di mana rakyat Malaysia keluar mengundi calon parti pilihan hati. Ada yang dah mula balik kampung harini, ada yang dah ambil cuti, sekolah pun cuti harini. Saya pula.. nervousss! Hahaha sebab first time kan dup dap dup dap. Ni calon bertanding DUN & Parlimen kawasan saya pun tak tahu. Baru nak check ish ish ishh.


Jom Semak Calon Bertanding DUN & Parlimen Pilihan Raya 2018! (PRU14)


Pergi ke website SPR untuk membuat Semakan Daftar Pemilih: https://pengundi.spr.gov.my/

Then, masukkan no.IC. Done! Boleh ushar kat sekolah mana kita mengundi (pusat mengundi) & calon-calon yang bertanding bagi parlimen dan DUN

Jom Semak Calon Bertanding DUN & Parlimen Pilihan Raya 2018! (PRU14)
Jom Semak Calon Bertanding DUN & Parlimen Pilihan Raya 2018! (PRU14)
Jom Semak Calon Bertanding DUN & Parlimen Pilihan Raya 2018! (PRU14)
Jom Semak Calon Bertanding DUN & Parlimen Pilihan Raya 2018! (PRU14)
Jom Semak Calon Bertanding DUN & Parlimen Pilihan Raya 2018! (PRU14)
Semak Calon Bertanding DUN & Parlimen Pilihan Raya 2018! (PRU14)
So.. nak undi siapakah esok? BN kah? PAS kah? PKR kah? BEBAS kah? Jeng jenggg~ undi adalah rahsia uolss haha.

Selamat mengundi semua!

You May Also Like

2 comments

  1. Selamat mengundi kaysie...undilah dengan bijak..(ayat skema masa mengundi)

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p