Pageviews Blog Road to 7 Million! - sayidahnapisahdotcom Pageviews Blog Road to 7 Million!
LightBlog

Pageviews Blog Road to 7 Million!

Pageviews Blog Road to 7 Million | Malam ni just nak buat short update. About my pageviews blog! Sedang berlari lari anak menghampiri 7 juta hoyeahh~!

Pageviews Blog sayidahnapisahdotcom

Pageviews Blog Road to 7 Million!
Pageviews Blog Road to 7 Million!
Based on my rekod peribadi, PV blog sayidahnapisah.com mencapai 6 juta adalah pada awal bulan Februari 2018 yang lepas. Dan inshaaAllah, target pada hujung bulan Mei 2018 ini, mencapai pula ke angka 7 juta. Chaiyok chaiyok Sayidah!

Pageviews Blog Road to 7 Million!
Pageviews Blog Road to 7 Million!
Sebenarnya, hujung bulan lepas dan awal bulan ni sedikit tough bagi saya untuk mengekalkan prestasi blog. Sebab time tu tak sihat, then busy and then right now, mood pula ke laut. Ni pun gagahkan juga update blog. Nak kata tak ada idea, hmm ada je hahaha. Tapi tu lah. Nak mengarang, nak mencari gambar, plus 'gangguan' dari luar pula menambahkan lagi kemalasan dalam meng-update blog ku.

Rasa macam dalam hati "biar lah tak berupdate. Biar lah kosong je. Biar lah blog tu rehat beberapa minggu". But.. dalam masa yang sama rasa sayang. Sayang nak tinggalkan. Sayang nak biarkan berhabuk. Rasa rugi pula kalau tak manfaatkan medium yang dah sedia ada ni untuk majukan diri ke level yang lebih tinggi.

Thats why kita kena cari semangat. For ourselves. For yourself. For myself. Yeah!!

Selain my readers yang saya sayangi, this 'PV blog road to 7 juta' mission is one of my motivation. One of my target in blogging. Bila ada target, we tend to be more focus. We know what we want to achieve. Dan untuk achieve target tu, what we need to do? Yezzahhh! EFFORT. Usaha. Find the opportunity. Take the positive side to stay on the road. Ignore haters. Ehh tetibe masuk haters hahaha.

Sebelum masuk lebih deep lagi bab haters, moh le berhenti sampai sini. Dah malam ni. Jangan lupa niat puasa! Daa~ wassalam! :)

BACA JUGA:



Post a Comment

10 Comments

  1. Thats what we call happiness. alahai bestnyer. kaella pun kena rajin juga macam sayidah ni

    ReplyDelete
  2. Terbaiklah Sayidah!! Dalam masa setahun lebih, dapat meningkat PV 1 juga 👏🏻👏🏻👏🏻 congrats tau dan teruskan blogging! Nak kena ambik semangat Sayidah ni! 😬

    ReplyDelete
  3. wow terbaik dan tahniah.. kene rajin mcm sayidah jgk ni nk update blog

    ReplyDelete
  4. tahniah!! wahh motivasi untuk blog saya juga ni, seronok tengok pencapaian blog sis

    ReplyDelete
  5. wah seronoknya.... Om nak jugak, any tips?

    ReplyDelete
  6. wow, sayidah , Speechless nadia tgk angka PV tue. Terbaik nya. And bila tgk macam tue mmg confirm lah happy.

    Tapi, betul jugak cakap Sayidah tue. Kena rajin dan ada effort. Tak lah mcm Nadia nie, nak PV tinggi tapi update blog ikut mood . hahaha

    Nway, tq shared this achievement. Bagi semangat skit pada Nadia utk salalu update. Insyaallah . Ameen . =)

    cuma , nak tnya. Macam mana Sayidah ada idea selalu nak tulis apa and update apa ? sahre tips skit =)

    well done dear <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenarnya saya ada tulis sebelum ni entri berkaitan pertanyaan akak tu. ni link nya: http://www.sayidahnapisah.com/2018/01/dari-mana-dapat-idea-untuk-tulis-banyak-entri-blog.html (tajuk: macam mana dapat idea untuk tulis banyak entri blog? meh nak share..)

      btw, terima kasih :D

      Delete
  7. Wahhh kalau dapat banyak tu jugak mesti best

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p