Cerita Seram Suara 'Lelaki' Misteri di dalam Bilik [KISAH BENAR] - sayidahnapisahdotcom Cerita Seram Suara 'Lelaki' Misteri di dalam Bilik [KISAH BENAR]
LightBlog

Cerita Seram Suara 'Lelaki' Misteri di dalam Bilik [KISAH BENAR]

Cerita Seram Suara 'Lelaki' Misteri di dalam Bilik | Kisah seram true story ini bukan terjadi pada saya ye. Mangsa yang mengalami cerita seram ini adalah seorang girl yang bernama Jie yang share cerita tersebut di akaun twitter beliau sendiri. Dan saya nak share pula di sini untuk dijadikan pengajaran dan tauladan buat kita semua; terutamanya orang perempuan. Bukan tujuan untuk menakutkan of course.


Cerita Seram Suara 'Lelaki' Misteri di dalam Bilik [KISAH BENAR]

By: Jie

So guys, nak cerita benda yang paling seram dalam hidup aku stakat ni, i don't know who's number he used but this is my bf using his dad's phone. so pagi pagi aku bangun tidur aku dapat DM (direct message) from him said "pukul 3.30 i call u tapi orang laki yang angkat"

Lepas aku dapat DM tu aku cepat cepat cek call log, so memang betul it stated aku ada angkat call pukul 3.25am but, the thing is, who the heck picking up the phone?
Cerita Seram Suara 'Lelaki' Misteri di dalam Bilik [KISAH BENAR]
Cerita Seram Suara 'Lelaki' Misteri di dalam Bilik [KISAH BENAR]
Aku memang jenis kalau tido senang terjaga, even bunyi noti pun aku dah terjaga ni lagi ringtone, mustahil aku tak dengar and before this banyak kali je aku angkat call dia pagi pagi buta, but this time, aku tahu and aku ingat yang aku memang tidur mati semalam.

And usually pagi pagi dalam pukul 6 my parents akan ketuk pintu kuat kuat since aku kunci pintu and diorang nak kejut solat subuh, tapi harini pukul 7 baru aku tersedar. So tu dah buktikan aku tidur mati but back to the point, siapa yang angkat call?

Masa aku buka mata dari bangun tidur je without knowing the current exact location of my phone, terus dengar fon jatuh atas lantai while aku memang sebelum tidur letak fon bawah bantal, so memang mustahil dia nak jatuh.

Before this waktu kitorang OTP (on the phone) memang Acad pernah kata "i dengar suara laki" tapi aku suruh ignore sebab aku sendiri pun takut.

Aku taktau la benda apa yang im going through, but sumpah scary and now tengah tuggu my bf bangun dari tidur to ask him how and what the "suara laki" tu said :)

The explanation:
Cerita Seram Suara 'Lelaki' Misteri di dalam Bilik [KISAH BENAR]
Cerita Seram Suara 'Lelaki' Misteri di dalam Bilik [KISAH BENAR]
Cerita Seram Suara 'Lelaki' Misteri di dalam Bilik [KISAH BENAR]
Cerita Seram Suara 'Lelaki' Misteri di dalam Bilik [KISAH BENAR]
THE NEXT DAY

Semalam is the climax where aku memang tak tidur langsung sebab pkul 3 pagi camtu dengar bunyi ketuk ketuk tingkap. So aku decide untuk tak tutup lampu bilik and tak tidur sebab nak pejam mata pun takut.

Pagi tadi, i told my dad and he said memang betul, benda tu ada dekat bilik aku, dia nak kawan dengan aku. sebab tu la aku hari hari gaduh dengan Acad, sebab dia tak suka so dia naikkan baran aku.

So ayah kata, "jangan tidur lewat sangat, kalau lepas ni kau nampak kelibat ke apa, means dia memang dah sukakan ko" aku cam speechless.

To girls out there, jangan seksi seksi sangat even dalam bilik pun, orang lain memang tak nampak, tapi bukan kita je makhluk yang hidup kat dunia ni. so please behave.

Also, jangan tidur lewat lewat sebab nanti dia ingat kita nak kawan dengan dia. Lagi lagi stok stok yang stay up tak buat apa apa termenung ke teringat bulan ke, paling penting, don't cry! Benda ni jadi pun sebab sebulan ni aku before tidur asyik nangis je.

So romours yang kalau kita nangis before tidur, ada jin yang intai and teman kita tidur tu, i can say its true. Nak nangis siang siang, jangan before tidur okey ?

Not intended to scare anyone, i'm just reminding gurls so tak kena apa yang aku kena. its holy damn scary and you don't even want to feel it, night everyone.

- THE END -

JIN PANTANG LIHAT WANITA SEKSI

Kebanyakan wanita yang kerap masuk perangkap nafsu jin & makhluk halus ialah yang gemar berpakaian seksi, gemar bersolek, mandi telanjang dan tidur dalam keadaan mendedahkan aurat.

"Wanita jenis ini mudah menjadi mangsa rogol jin", kata Ustaz Dasuki.

Jin juga seperti manusia pantang melihat wanita seksi pasti nafsu mereka cepat terangsang. Lazimnya wanita yang menjadi mangsa buas nafsu jin tidak dapat melihat si pelakunya.

Mangsa hanya dapat merasakan tubuh mereka digomol, disentuh dan seterusnya merasai nikmat bersetubuh.

Ada beberapa kesan pada wanita selepas dirogol. Kalau jin itu bertindak agresif ketika merogol mungkin terdapat kesan kemerah-merahan, biasanya di bahagian paha.

Ustaz menasihati para suami supaya memeriksa pangkal paha isteri masing-masing jika terdapat perubahan pelik, antaranya suka marah dan enggan melayani suami di tempat tidur.

Wanita yang menjadi mangsa rogol jin tidak merasa puas dengan layanan suami. Kebanyakan mangsa rogol jin adalah wanita yang sudah bersuami.

Ustaz Ahmad Dasuki yang juga pengamal perubatan Islam mengaku menerima beberapa kes pesakitnya dirogol jin, malah ada yang telah mengandung.
Cerita Seram Suara 'Lelaki' Misteri di dalam Bilik [KISAH BENAR]
JIN PANTANG LIHAT WANITA SEKSI

PENUTUP AURAT DARI PANDANGAN JIN

Dalam buku al-Adzkar Imam Nawawi disebutkan bahwa diriwayatkan oleh Ibnu Sunni bahwa Anas R.A. berkata, bahwa Rasulullah S.A.W. bersabda:

"Tirai penutup antara pandangan jin dan auratnya anak cucu Adam ketika ia melepas pakaian adalah ucapannya: Bismillaahil ladzi laa ilaaha illaa huu (maksud: Dengan nama Allah yang tiada Tuhan kecuali Dia)"
penutup aurat dari pandangan jin
PENUTUP AURAT DARI PANDANGAN JIN
Umi pernah ajarkan saya ucapan di atas ini dulu-dulu. Umi kata itu adalah doa buka pakaian dan suruh saya membacanya setiap kali buka pakaian. Sejak itu, Alhamdulillah saya masih mengamalkannya sehingga sekarang. Tak kira lah nak buka baju seluar telekung stokin tudung atau nak buka apa apa pun dari badan, saya akan baca. Mungkin sebab dah biasa. Dah menjadi habit.

So... yang lain lain pun jom kita biasakan dengan ucapan tersebut setiap kali membuka pakaian. Bagi menutup pandangan jahat jin dari aurat kita.

Moga kita, family dan keturunan kita dielakkan dari kejahatan nafsu buas jin AAMIIN.

Post a Comment

4 Comments

  1. Seram pulak akak baca malam-malam ni KC.

    ReplyDelete
  2. Sebab tu kena baca doa dan surah2 tertentu sebelum tidur.

    ReplyDelete
  3. seram ja bila ayah cakap jin tu dalam bilik kita. huhuhu rasanya nak tido malam-malam lepas ni kena sopan lah. hahaha

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p