SEGMEN BLOGLIST 2020 BLOG SHIDA | www.duniashida.com - sayidahnapisahdotcom

Breaking

Monday, July 13, 2020

SEGMEN BLOGLIST 2020 BLOG SHIDA | www.duniashida.com

SEGMEN BLOGLIST 2020 BLOG SHIDA | www.duniashida.com


SEGMEN BLOGLIST 2020 BLOG SHIDA
KLIK BANNER UNTUK JOIN

Tarikh akhir: 13 Julai 2020

Q: "apa yang korang suka tentang blog shida"

Sebenarnya tak tahu blogger Shida ni umur berapa so taktahu nak panggil shida je ke atau panggil kak shida hahaha.

So, what i like about blog duniashida.com?

Biru itu menenangkan.. macam tu juga lah bila saya masuk blog duniashida.com yang tema warna nya adalah biru. Menenangkan mata, jiwa dan hatiku ini.. acewahh! Hahahaha. Kat header pun siap ada burung burung berterbangan seperti di langit awan biru pula kan hehe.

Overall blog kemas, tersusun. Widget wajib seperti blog archive, followers dan lain lain pun ada. Dan senang nak tengok. Bagus bagus hehehe.

Thats all. Lets support by joining this segment!

Till next time, daa~ wassalam! :)

3 comments:

  1. salam, senarai pemenang dah update ya :)
    http://www.duniashida.com/2020/07/senarai-pemenang-segmen-bloglist-2020.html

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p