PERBINCANGAN SERIUSSSS ANTARA AKU DAN DIA - sayidahnapisahdotcom PERBINCANGAN SERIUSSSS ANTARA AKU DAN DIA
LightBlog

PERBINCANGAN SERIUSSSS ANTARA AKU DAN DIA

PERBINCANGAN SERIUSSSS ANTARA AKU DAN DIA


example of content page of internship report

EXAMPLE OF CONTENT PAGE OF INTERNSHIP REPORT





Through whatsapp~

Me : Hello Dr Lee. Untuk report, nak letak apa under findings and feedback? Adakah maksudnya apa yang kita dapat sepanjang praktikal ke?

Dr Lee : Finding daripada project

Me : Finding drpd projek? maksudnya result ke?

Dr Lee : Mini project yg u buat di company. Results, analysis, comparison etc.

Me : Findings and feedback tu sekali sama ye?

Dr Lee : Ya.

Me : Under introduction, there is 'given task' section. Given task means..what kind of task that the company give to me ye?

Dr Lee : Ya atau mini project yang dibuat.

Me : One more thing company structure means.. company's organization chart dan kena tangkap gambar bangunan ye? Jika mini projek kita sendiri yang buat, tak boleh la letak under 'given task' ye?

Dr Lee : Gambar terpulang. Tapi dengan kebenaran supervisor....dikira given task juga.

Me : And then, mini project yang kita buat nak letak under mana ye? *refer to the sample*

Dr Lee : itu hanya SAMPLE. blh berlainan. Kalau mini project tu dibuat dengan kebenaran supervisor.. given task lah tu. Buat saja apa yg u rasa patut. nanti saya akan nilaikan.

Me : Okay tq dr :)



Haaa nampak tak last sekali Dr ni macam dah geram dengan aku. Banyak sangat tanya haha. Bukan apa Dr. Saya tanya ni demi kesejahteraan report saya yang bakal dihantar dan dinilai oleh Dr sendiri 1 Sept nanti haha. 

Dan nampak tak betapa seriusnya perbincangan kami ni? Saya jarang tau kalau dalam perbualan di message takde hahaha hihihi heheheh wakakaka kahkahkah kihkihkih kuikuikui. Kalau takde gelak-gelak ketawa yang sengal tu fahami lah bahawa something wrong somewhere with me hehehe.

Okay report tak taip lagi kat Words. Cuma idea berlegar-legar di minda. Selasa depan nak hantar. Rilek luu kan? Hehehee. Okayy chiooww~! :)


Post a Comment

0 Comments