MERASA ELAUN PRAKTIKAL UNTUK KALI PERTAMA

by - August 10, 2015

MERASA ELAUN PRAKTIKAL UNTUK KALI PERTAMA


Assalamualaikumm!

MERASA ELAUN PRAKTIKAL UNTUK KALI PERTAMA

Dari haritu nak minta elaun untuk bulan 7. Tapi tak terbuat. Dan hari jumaat lepas alhamdulillah Allah mudahkan urusan. Buat surat semua,sign bos dan penolong boss. Kejappp je dah siap. Dan RM500 dalam akaun Bank Rakyat!

First time merasa gaji sendiri. Ni kira gaji la kan. Hehe.

MERASA ELAUN PRAKTIKAL UNTUK KALI PERTAMA
Gambar hiasan
Tinggal lagi beberapa minggu lagi nak habis praktikal. Bestnyaa. Tak sabar rasa nak habis haha. Tapi sedih juga la nak habis sebab nak tinggalkan staf Bank Rakyat yang ramah dan gorgeous ni.

Jumaat ni ada potluck! Yeayy first time merasa potluck kat pejabat. Biasa dengar daripada orang lain je. Hmm nak bawa apa ye? Bawa diri dan keikhlasan hati lah kuikuii.

Okay lahh daaa~! Wassalam :)



Entri berkaitan :

You May Also Like

5 comments

  1. alhamdulillah.. dpt jgak merasa kan..

    ReplyDelete
  2. perr lagi.. belanja r roti canai telur bawang kuah kacang dal

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p