JEREBU TERUK DI UPM

by - September 14, 2015

JEREBU TERUK DI Universiti Putra Malaysia (UPM)

Bangun pagi tadi, nak pergi ke tandas. Berhenti mengejut di depan tandas dan lihat di luar blok. Ya Allah! Jerebu teruknya kat UPM ni!

JEREBU TERUK DI UPM
Pemandangan diambil dari blok saya tingkat 4


JEREBU TERUK DI Universiti Putra Malaysia (UPM)
Tak nampak kafe di sebelah sana. Biasanya nampak.

Kebiasaannya memang boleh lihat pemandangan di sebalik pokok tu dengan jelas. Tapi pagi ni nampak dah kabur. Jerebu teruk!

Risau nengok nyaa. Terbeliak mata tengok pagi tadi. Kena jaga kesihatan ni dengan cuaca macam ni. Minum air banyak dan kurangkan aktiviti luar. Kalau sesiapa yang tak boleh nak tahan dengan jerebu teruk ni, dinasihatkan supaya memakai mask muka-topeng muka-bagi mengelakkan menyedut udara jerebu yang teruk sekarang ni di hampir semua tempat.

Saya tak beli pun hehehe. Ada sesiapa nak belanja ke? :p

Okay semuaa mari lah kita berdoa agar cuaca bertambah baik seperti sedia kala pada hari esok dan hari yang mendatang. Amin.

Daaa~ pukul 10 ada kelas :D Wassalam.


You May Also Like

3 comments

  1. Kat kuantan ni nampak macam hape je dah. Teruk gila Haze. Ena sampai pening kepala

    ReplyDelete
  2. nampak teruk.. USIM dan NILAI lebih kurang macam tu juga..jerebu di mana mana

    ReplyDelete
  3. teruk jugak ya ,, dulu studi upm tindu la pulak ^_^

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p