Pernah tak dengar "Malam terasa panjang bila kita solat Isyak awal"?

by - November 06, 2015

Pernah tak dengar "Malam terasa panjang bila kita solat Isyak awal"?


Pernah tak dengar "Malam terasa panjang bila kita solat Isyak awal"?


You May Also Like

10 comments

  1. erm. betul la. mmg terfikir gitu, tp x pernah lak terasa nak tulis. hihih. btul sgt

    ReplyDelete
  2. Betul..ada juga rasa macam tu...alhamdulillah..rasa lambatnya waktu berlalu..

    ReplyDelete
  3. Bukan solat isyak je..waktu lain pun sama..kalau buat awal ,mesti hari tu rasa cukup untuk kita..

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum. Indah pernah rasa, bila solat awal. rasa mcm banyak je masa untuk buat benda lain . Bila buat benda lain dulu, rasa tak cukup masa. huhu

    ReplyDelete
  5. Oh patut lah.....Keberkatannn....paham...

    Salam sayidah,

    Akak singgah dan ada tag awk tuk GA nie, http://rianalittlecuties.blogspot.my/2015/11/hanas-birthday-giveaway-partyy.html meh lah join sama Sayidah...hihihi ;) tau..tau... join tau...hihihi

    ReplyDelete
  6. Hmm. Bila fikir balik betul jgk tu..

    ReplyDelete
  7. betul,,, kalau solat awal, rasa panjang je malam tu,,,

    ReplyDelete
  8. betul setuju, duduk saja saja, pastu mesti ckp lah baru pukul 10 ke? cenggitu haaa

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p