Aku Bukan Malaikat - Dato Siti Nurhaliza | lagu ciptaan Opick

by - October 28, 2017
Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua~! Sebenarnya dah lama nak buat entri lagu Dato Siti Nurhaliza yang best bangeettt; Aku Bukan Malaikat ni. Tapi asyik tanguh-tanguh je dan perap dalam draft hahaha. Disebabkan banyak kali dah dengar lagu Aku Bukan Malaikat keluar di radio ikim.fm dan tiap kali keluar tu lah, saya ikut Siti menyanyi dengan penuh perasaan, emosi dan penghayatan hahaha.. makanya, marilah kita menghayati lagu islamik ciptaan Opick ni bersama-sama.


Aku Bukan Malaikat - Dato Siti Nurhaliza | lagu ciptaan Opick

Aku Bukan Malaikat - Dato Siti Nurhaliza | lagu ciptaan Opick
Aku Bukan Malaikat - Dato Siti Nurhaliza | lagu ciptaan Opick
LIRIK VIDEO DATO SITI NURHALIZA - AKU BUKAN MALAIKAT


Lirik Lagu Aku Bukan Malaikat - Dato Siti Nurhaliza

Aku bukan malaikat
Yang tak pernah berbuat salah
Aku bukan bidadari
Yang selalu menyenangkanmu

Aku adalah separuh sayapmu
Bawalah aku selalu bersamamu
Menuju keabadian yang bahagia
Selamanya

Chorus:
Kau bisa syurga,
bisa neraka.
Kau bisa malam,
bisa siangku
Kau bisa luka,
bisa bahagia
Dalam hidupku.
Kau bisa syurga,
bisa nerakaku.
Kau bisa tawa,
bisa tangisku.
Hantarkan aku dengan cintamu..
pada Sang Maha Cahaya



tenangkan aku kekasih
jangan biarkan merapuh
jagalah diriku
jagalah jiwaku

tenangkan aku kekasih
jangan biarkan merapuh
jagalah diriku
jagalah jiwaku

chorus

Aku bukan malaikat, yang tak pernah berbuat salah
Aku bukan bidadari, yang selalu menyenangkanmu.

Aku Bukan Malaikat - Dato Siti Nurhaliza | lagu ciptaan Opick
Aku Bukan Malaikat - Dato Siti Nurhaliza | lagu ciptaan Opick
Best kan lagu Dato Siti ni? paling best part yang "aku bukan malaikat, yang tak pernah berbuat salah"

Yeahhh right. kita bukan malaikat.. kita hanya manusia. yang selalu berbuat salah, melakukan kesilapan dan tak sentiasa menyenangkan.

Tapi rasanya lagu ni tentang suami dan isteri. Suami dan isteri harus saling melengkapi; bukannya hanya mengharapkan kesempurnaan dari pasangan semata. :)

You May Also Like

4 comments

  1. I am very Happy with your blog because your article is very unique and powerful for the reader.

    ReplyDelete
  2. I am really happy to see your positive response on good topic Get Full Specification

    ReplyDelete
  3. Jemput singgah :)

    https://messarah.blogspot.my/2017/10/mengapa-sistem-saps-ibu-bapa-sangat.html

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p