Pendiam tak bermakna dia tu sombong

by - October 26, 2017
Saya bukanlah seorang yang pendiam. Tapi ada certain certain masa, jadi pendiam juga lah hahaha.

Sebelum ni saya pernah buat satu entri berkaitan dengan sifat pendiam. Saya menceritakan tentang cara berkomunikasi dengan lelaki/perempuan yang pendiam. Boleh baca di SINI.


"Pendiam tak bermakna dia tu sombong"


PENDIAM
tak bermakna dia tu sombong,
cuma kadang pendiam sebab dia lebih selesa begitu.

Orang pendiam jenis suka perhati,
kalau dia mula berkata, terdiam seribu bahasa yang lain dengar.

Dia hanya berkata, apa yang perlu.

Pendiam tak bermakna dia tu sombong

Saya ada je kawan dan saudara yang jenis pendiam. Tapi okay je berbual dengan rancak dan seronoknya bila kita dah mulakan perbualan hehhee.

You May Also Like

4 comments

  1. dulu selalu kena cop sombing sebab diam je tak pandai sembang dengan orang tapi sekarang dah banyak mulut dah hihi

    ReplyDelete
  2. orang yang tak kenal kak Mai mungkin akan cakap sombong, sekali bila dah kenal macam kenal bertahun dah hehe

    www.maisarahsidi.com

    ReplyDelete
  3. Betol tu, saya setuju... Diam tak semestinya sombong...Macam miss tins, bila orng tak kenal mesti cakap sombong tapi bila dah kenal hahaha

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p