Total Pageviews

Lirik Lagu Cinta Syurga - Siti Nurhaliza, Khai Bahar | alunan zikir best!

by - May 26, 2018
Lirik Lagu Cinta Syurga - Siti Nurhaliza, Khai Bahar | Semalam official video muzik lagu baru penyanyi no.1 Malaysia, Dato' Sri Siti Nurhaliza bersama dengan penyanyi lelaki 'pujaan' ramai gadis gadis, Khai Bahar telah pun keluar di Youtube. Muzik dan melodi lagu Cinta Syurga ni kata dato ctdk adalah daripada lagu Comel Pipi Merah ting ting tang ting tu. Hanya lirik sahaja yang lain, dipenuhi dengan zikir-zikir dan pujian kepada Allah.
Lirik Lagu Cinta Syurga - Siti Nurhaliza, Khai Bahar
Lagu Cinta Syurga - Siti Nurhaliza, Khai Bahar
Senang cerita Cinta Syurga ni adalah lagu Comel Pipi Merah versi Zikir. Rasa tenang dan mendayu mendayu je bila dengar lagu ni. Memang sesuai la release time bulan Ramadhan. Dapat lah kita gandakan pahala dengan berzikir inshaaAllah.


Lirik Lagu Cinta Syurga - Siti Nurhaliza, Khai Bahar


Siti Nurhaliza:
Hasbi Rabbi
Hasbi Rabbi Jallallah
Ma Fi Qalbi
Ma Fi Qalbi Ghairullah

Khai Bahar:
Hasbi Rabbi
Hasbi Rabbi Jallallah
Ma Fi Qalbi
Ma Fi Qalbi Ghairullah

Siti Nurhaliza:
Subhanallah Maha Suci Allah
Alhamdulilah puji bagiNya

Khai Bahar:
Allahu Akbar Allah Maha Besar
Maha Pengasih dan Penyayang

duet:
Subhanallah Alhamdulilah
Allahu Akbar Ya Allah
Subhanallah Alhamdulilah
Allahu Akbar Ya Allah

Allahu Allah Allah Allahu Allah
Allahu Allah Allah Allahu Allah
Allahu Allah Allah Allahu Allah
Allahu Allah Allah Allahu Allah

Khai Bahar:
Di mana dia, cinta syurga saya
Cinta syurga saya, Al-Quran juga sunnah

Siti Nurhaliza:
Mari berdoa mohon sejahtera
Allahumma inni as alukal 'afiyah
lagu cinta syurga siti
Duet Lagu Cinta Syurga - Siti Nurhaliza, Khai Bahar
duet:
Subhanallah Walhamdulilah
Allahu Akbar Lailahaillallah
Subhanallah Walhamdulilah
Allahu Akbar Lailahaillallah

Siti Nurhaliza:
Hasbi Rabbi
Hasbi Rabbi Jallallah
Ma Fi Qalbi..

duet:
Hasbi Rabbi
Hasbi Rabbi Jallallah
Ma Fi Qalbi Ghairullah

Siti Nurhaliza:
Subhanallah Maha Suci Allah
Alhamdulilah puji bagiNya

Khai Bahar:
Allahu Akbar Allah Maha Besar
Maha Pengasih dan Penyayang

duet:
Subhanallah Walhamdulilah
Allahu Akbar Ya Allah
Subhanallah Walhamdulilah
Allahu Akbar Ya Allah
Subhanallah Walhamdulilah
Allahu Akbar Lailahaillallah
Subhanallah Walhamdulilah
Allahu Akbar Lailahaillallah

Allahu Allah Allah Allahu Allah
Allahu Allah Allah Allahu Allah
Allahu Allah Allah Allahu Allah
Allahu Allah Allah Allahu Allah

Hasbi Rabbi
Hasbi Rabbi Jallallah
Ma Fi Qalbi
Ma Fi Qalbi Ghairullah..
khai bahar siti nurhaliza
Lirik Lagu Cinta Syurga - Siti Nurhaliza, Khai Bahar
Komposer: Dato’ Sri Siti Nurhaliza
Lirik: Rozisangdewi
Olahan & Cetusan Idea Zikir: Amira
Suara Latar: Bazli Unic
Penerbit & Pengubah: Lee Sze Wan

cinta syurga siti khai
Lagu Cinta Syurga - Siti Nurhaliza, Khai Bahar
Amacam? Best kan? So.. agak agak kalau rasa berat dan malas nak zikir, haa pasang lagu cinta syurga ni. Ataupun rasa down atau serabut je hati tu, buka lagu ni. Bila zikir, automatik kita akan ingat Allah kan.. maka, hati pun jadi tenang inshaaAllah. Ataupun tengah drive kereta tu, ON lagu ni. Moga moga perjalanan lebih diberkati gituww bila diiringi dengan zikir.

Bagi budak-budak dengar pun bagus juga ni. Sebab sekarang kan budak budak suka sangat dengan lagu ting ting tang ting tu, so kalau nak expose kan mereka dengan zikir, boleh la beri mereka dengar. Nanti lama-lama zikir tu dah melekat masuk dalam kepala & inshaaAllah ke dalam hati juga. hehe.
siti nurhaliza dan khai bahar
Lagu Cinta Syurga - Siti Nurhaliza, Khai Bahar
Lirik Lagu Cinta Syurga - Siti Nurhaliza, Khai Bahar
kolaborasi Siti Nurhaliza & Khai Bahar dalam lagu Cinta Syurga
khai siti
duet lagu baru Siti, Khai - Cinta Syurga
khai bahar siti nurhaliza
Duet Lagu Cinta Syurga - Siti Nurhaliza, Khai Bahar
instagram khai bahar
Khai Bahar dan Dato' Sri Siti Nurhaliza - Cinta Syurga
Eh ehh suka pula den tengok senyuman berdagu lekuk dua orang penyanyi famous ni hahaha.

Okayy. daaa~ wassalam!

You May Also Like

4 comments

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p