Apa Maksud Kalau Mimpi Artis/ Selebriti? Ada Makna Apa-Apa Ke? - sayidahnapisahdotcom Apa Maksud Kalau Mimpi Artis/ Selebriti? Ada Makna Apa-Apa Ke?
LightBlog

Apa Maksud Kalau Mimpi Artis/ Selebriti? Ada Makna Apa-Apa Ke?

Apa Maksud Kalau Mimpi Artis/ Selebriti? | Uishh ni bukan nak cerita mimpi mistik misteri seram ye hahaha. Just nak tanya.. pernah ke korang mimpi mana-mana artis atau selebriti? Tak kisah lah mimpi time siang ke, petang atau malam ke.. Tiba-tiba je artis tu muncul dalam mimpi, kadang-kadang bukan kita minat dia pun. Dan kadang-kadang mimpi tu seperti mustahil untuk terjadi. Kita pun jadi pelik bila tersedar dari tidur. Ada maksud tertentu ke kalau mimpi artis/selebriti ni?


Apa Maksud Kalau Mimpi Artis/ Selebriti? Ada Makna Apa-Apa Ke?

ADA!

Maksudnya.. mimpi seperti itu adalah gangguan syaitan semata! Hahahaha. Mainan setan je tu.

Jangan pula kata maksud di sebalik mimpi tu adalah artis tu rindu kita pula. Atau tanda artis tu nak datang ke rumah kita pula. Atau menganggap mimpi itu membawa makna kita bakal berjumpa dengan artis kegemaran kita tu. Mengarut haih haha. Tak ada makna artis tu nak rindu dan datang jumpa kita. Kewujudan kita pun dia tak tahu; apatah lagi nak merinduu rinduan.

Kadang-kadang kita boleh mimpi artis sebab sebelum tidur, kita tengok video atau baca berita berkaitan dengan mereka. Tu yang boleh masuk dalam mimpi. Gitchuw.

Buktinya.. saya pernah mimpi main rip name tag dengan ahli Running Man - Jaesuk, Jongkook, Kwangsoo dan lain-lain (sebab saya tengok Running Man sebelum tidur). Perghhh artis luar negara tu hahaha.

Saya juga pernah mimpi berjumpa dengan my most favorite Korean idol, BTS members (sebab tengok video clip BTS di Youtube). Siap dapat naik satu kereta dengan mereka. Fuhh best! hahahaha. Tapi hanya sekadar mimpi laa.

Lagi kelakar.. Abang saya dulu pernah mimpi kahwin dengan Mira Filzah HHAHAHAHA. Adoii apa punya mimpi lah.
Apa Maksud Kalau Mimpi Artis/ Selebriti? Ada Makna Apa-Apa Ke?
Apa Maksud Kalau Mimpi Artis/ Selebriti? Ada Makna Apa-Apa Ke? | GAMBAR SEKADAR HIASAN
Korang pernah mimpi retiss?

Hehehe~


Post a Comment

5 Comments

  1. uishhh,, mimpi dasyat2 eh.. sampai main rip name tag dengan jongkook lagituuu..hehehe

    ReplyDelete
  2. kuang kuang kuang... kak pip tak pernah lg mimpi jumpa artis ni KC oooiii...
    tp happy tak KC rasa bila bangun selepas mimpi artis ?

    ReplyDelete
  3. biasa jugak ahli running man menjengah ke dalam mimpi aku. tapi tak la main rip tag macam dalam show tu. muncul as member2 universiti. buat lawak sama2, sebijik macam sembg ngan member. terkebil2 kejap aku bila bangun tidur.

    ReplyDelete
  4. hahaha dik..dasyatnya mimpi..artis korea tu..

    ReplyDelete
  5. Mimpi retis tak pernah.. tapi mimpi babak dari buku yang dibaca pernahlah.. kikiki..

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p