Cabaran7Hari l Perkara Wajib Buat Setiap Hari Gapo Dia?

by - October 03, 2015

Cabaran7Hari l Perkara Wajib Buat Setiap Hari Gapo Dia?


Cabaran7Hari l Perkara Wajib Buat Setiap Hari Gapo?



Minum air masak! Ye wajib bagi saya minum air masak setiap hari! Kalau tak minum, kering lah badan saya ni. Lagi-lagi kalau nak kurus kena minum air masak banyak-banyak kan hehehe.



You May Also Like

14 comments

  1. Yeahh..bagus minum banyak ayor masak ni. Kulit punn cañtik je nt

    ReplyDelete
  2. bagus la KC minum air masak...chaiyo...chaiyok...

    ReplyDelete
  3. Badan kita memang perlukan air kan :)

    ReplyDelete
  4. keperluan seharian air mineral tuu., hehe2

    ReplyDelete
  5. musim2 jerebu ni mmg kene paksa diri mnm air kosong..

    ReplyDelete
  6. Kalau saya nak minum dua dua botol tu mmg gigih la, tgh usaha bykkan minum air ni, heheh musim sekarang pun x sihat mana

    ReplyDelete
  7. As salam..

    Datang BW ke sini dari segmen menyahut cabaran 7hari EFGKBBA..done folo ;)

    Saya selalu minum air masak kat opis je..kat umah, air manis jugak yang dicari.. ;)

    ReplyDelete
  8. musim jerebu ni lagi la bagus minum banyak2 air masak

    ReplyDelete
  9. posing jer ni kan.... selalu minum abc , coconut shake , cool blog semua kan...

    ReplyDelete
  10. air kegemaran Cik Mimie...hehehehe

    ReplyDelete
  11. btul jugek kan..minum air masak..hihihihi

    ReplyDelete
  12. yep. memang wajib mnum air masak kan kc. kalo x dehydrated. lagi2 masa jerebu ni

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p