Cabaran7Hari l Ada Apa Dalam Wallet Anda? #kauhado

by - October 02, 2015

Cabaran7Hari l Ada Apa Dalam Wallet Anda? #kauhado

Cabaran7Hari hari yang kedua!! 

Cabaran7Hari l Ada Apa Dalam Wallet Anda? #kauhado


Haa check jangan tak check ada apa dalam wallet saya tu. Nampak la muka saya yang comel tu ehemm. Duit tu pun baru keluar dari bank ehem. Purse cekelat tu lawa kan kannn *angguk cepat* hahahhaa. Tu lah benda-benda yang wajib ada dalam wallet saya setiap hari. Haaa dan lagi satu ada benda wajib ada dalam wallet saya tapi tak nampak dalam gambar tu. Ialah kunci bilikkkkk!! Hahahaha. Kunci bilik kolej. Wajib tu bawak mana-mana. Kang ada orang jugak tak dapat nak masuk bilik hahaha.

Wallet anda pulaa?

Nak tahu cabaran7hari dan syarat-syarat penyertaannya dengan lebih lanjut klik SINI.

Selamat bercabaran!


You May Also Like

11 comments

  1. Saya kalau dekat Malaysia pun pakai wallet yang lebih kurang macam ni.

    ReplyDelete
  2. moga berjaya., byknye duit tuuu ;p

    ReplyDelete
  3. aqhahaha.. comel nyaa wallet diaa.... pernah jugak ada wallet macam ni ..kesudahnya pergi pasar, nak buang sampah, terbuang sekali wallet tu..huhuhu..

    ReplyDelete
  4. dulu saya beg dompet comel mcm tu, tp skrg tidak...sebab mcm2 nak letak

    ReplyDelete
  5. saya suka wallet besar sebab banyak barang nak letak, kalau boleh tepon pun nak letak

    ReplyDelete
  6. Cik Mimie x boleh guna beg duit kecik macam ni...hehehe.. xmuat nk letak barang,, :P

    ReplyDelete
  7. akak pun ada guna purse macam ni.. selain wallet yang besar gabak..
    ehehe..

    ReplyDelete
  8. pergh. segala mak nenek ada dalam tu hahahaha. kita suka wallet panjang and besar. senang nak pegang and nampak feminine :P

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p