lelaki ni simple? - sayidahnapisahdotcom lelaki ni simple?
LightBlog

lelaki ni simple?

Ada orang kata lelaki ni simple dan perempuan complicated. Lelaki mudah difahami dan perempuan sukar untuk difahami dari segi perkataan&tingkah laku. Lelaki tak banyak songeh dan perempuan terlalu banyak pantang larang. Lelaki lebih relaks dan perempuan cepat melatah. Lelaki tak ada perasaan dan perempuan mudah emosi. 

Tu orang kata laa, bukan saya kata haha. Tapi bagi saya, kalau perbandingan dan kontra di atas ni betul, ianya tak menjadi satu kesalahan pun. Kontra tu bagus. Kontra tu menarik. Kontra tu mewujudkan lagi warna warni kehidupan. Yela, cuba kalau both lelaki dan perempuan sifatnya sama serupa? Tak best la kan? Boringgg~ haha. That why, Allah ciptakan lelaki dan perempuan ni berbeza-beza. Saling melengkapi. Kerana.. Allah lebih Mengetahui apa yang kita tak tahu. :)

lelaki ni simple?

lelaki ni simple?
lelaki ni simple?

Lelaki ni simple.

Kau yang perempuan jangan kacau dia time:
1. kerja
2. lepak dengan member
3. main game

No.3 paling bahaya!

sumber: zahier aiman

lelaki ni simple?
lelaki ni simple?
Nak tak nak, kita orang perempuan memang kena setuju dengan statement atas ni. Well, lelaki lebih memahami kaum sejenis dia kan? So memang jangan kacau lelaki dalam 3 situasi di atas ni ye. Nanti bukan apa, kalau kita kacau... Kita yang sedih+frust+kecewa. Sebab sama ada kena marah atau tidak dilayan hahaha. Betul tak?

Baca juga:

bolehkah lelaki dan perempuan berkawan baik?
cara berkomunikasi dengan lelaki/perempuan yang pendiam
perempuan lebih mampu multitasking berbanding lelaki?

Post a Comment

2 Comments

  1. Mengapa lelaki begitu dan wanita begini...pasti bersebab..hakikatnya tidak kira siapa pun...ada pakej masing-masing :)

    ReplyDelete
  2. Tapi saya Hideous...ad ke org nak,setia yg amat

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p