Cabaran7Hari l Apa Anda Selalu Cari Dalam Freezer Yo?

by - October 04, 2015

Cabaran7Hari l Apa Anda Selalu Cari Dalam Freezer Yo?

Cabaran7Hari pada hari keempat!


Cabaran7Hari l Apa Anda Selalu Cari Dalam Freezer Yo?
credit : online-instagram.com

Gelojoh betul kan kucing-kucing tu terkam makanan dalam freezer. Haaaa macam tu lah saya. Suka sangat check makanan kalau bukak freezer. Cari makanan kat bawah atas bawah sekali bahagian dalam freezer hahaha. 

Kalau balik dari UPM ke rumah, memang tujuan bukak freezer tu sebab nak cari makanan. Kekadang bukannya cari makanan untuk dimakan pun. Cari makanan dalam tu sebab nak merancang pemakanan pada masa yang mendatang kihkih.

Yela kot-kot mana tahu bukak-bukak freezer eh eh ada hadiah dari family ke kan #berangan hahaha. 




You May Also Like

16 comments

  1. Kak Sue singgah sini..comey nya kucing tu..

    ReplyDelete
  2. klu kak zati bukak peti, kucing kak zati sibuk jugak nk tgk barang dlm peti..hahaha

    ReplyDelete
  3. kuat makan rupanya adik sayidah,,, heheheee

    ReplyDelete
  4. comel nya kucing tu..kc..mesti kucing tu tak sabar nak suruh kc bukakan pintu freezer kat depa..

    Jom terjah  APA YANG ANDA SELALU CARI DALAM FREEZER | Cabaran7Hari

    ReplyDelete
  5. igtkan kc buka peti es nak cari kucing....

    ReplyDelete
  6. wahh yanie pun suka makan...hihihi.. sebab tu dalam freezer dah tak ada makanan sgt hihih

    ReplyDelete
  7. Bukan dgn kc kc skali ker duk dalam peti tu... erkkkkkk

    ReplyDelete
  8. biasa bukak freezer cari makanan jela, hihi

    ReplyDelete
  9. cari makanan dan minuman, setujuuuuu sgt ~ sama ade nk dimakan, atau dimasak, atau mintak mak tlg msakkan, hoho

    mehhh singgahh, kalau join dah, boleh sje singgahh2~


    http://nonasani.blogspot.my/2015/10/fuyooo-ggiveaway-by-mama-darwiish.html

    ReplyDelete
  10. amboi kemain kucing tu selongkar...hahaha..patut badan bambam cm tu.. :)

    Cik Mimie selalu cari bahan nak masak je...hehe

    ReplyDelete
  11. salam singgah sini dik....akak suka buka freezer nak cari sesuatu apa nak di masak ni...hihi

    ReplyDelete
  12. cm anak kak ummul jer...huhuhu :P

    ReplyDelete
  13. eheheh bukak freezer nak angin sejuk =P

    ReplyDelete
  14. haahhaha. comelnya kucing2 tu. aku gigit kang baru tau... kita suka buka freezer jugaaa

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p