APA SALAH AKU?

by - February 20, 2015
Assalamualaikum semua~!

Ada seseorang ni kan. 

Kejap dia moody. 
Kejap dia okay. 
Kejap dia bahagia. 
Kejap dia merajuk
Kejap muah muah dengan saya. 
Kejap suka dengan saya. 
Kejap tak suka, siap tolak saya lagi.
 Kejap ketawa riang.
 Kejap nangis meraung.
 Kejap senyum manis.
 Kejap kerut dahi.
 Kejap buat muka benci.
 Kejap buat muka comel. 
Kejap riuh. 
Kejap diam sunyi sepi. 
Kejap suka main dengan aku. 
Kejap taknak aku dekat pun. 
Haih sabau jelah. 

Jap siapa dia ni? Berani mainkan perasaan ku!
 Budak ni lahhhh~! Ni niii nii















Hahaha ni lahh~
Anak buah den yang num 3. Hamad Raef.
Nasib baik comel . Sejuk sikit hati mandang kalau dia senyum hehe.

Saje nak drama sikit petang petang ni :P
Adios~ wassalam :)

You May Also Like

8 comments

  1. Ingat siapalah yang mainkan perasaan adik...rupanya anak buah...comelnya dia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak igt siapa yg mainkan hati saya? hehhe

      Delete
  2. Alahai buah hati pengarang jantung...
    Tomeinye awak ni.
    Nak muah..muah jugak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. raef memang omey .ikut makcik dia haha. eh jgn lah muah saya :p

      Delete
  3. alolo comelnyaaa. hishh. bape umur dy ni? :)

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p