PONEK !

by - February 15, 2015
Assalamualaikum semuaa~!




Dari pagi tadi sampai petanggg busy. Sempat bukak blog and blogwalking kejap je. Ni baru bukak blog balik. 

Kemas baju, kemas almari, gosok baju kurung 11 pasang, dan sebagainya lah kan. Kang list semua kata nunjuk nunjuk pulak ye. :p

Tapi conclusioonyaaa sekarang nii eden ponek gilo. Ponek tu cakap orang nogori. Al-maklumlah duduk kek Negeri Sembilan kan. Nogori celup. Hehehe. *ponek=penat*

Sebab apa nak kemas segala bagaii harini? sebab tak lama lagi nak balik UPM dah. Huwaaaaa cuti nak habis dah ahaiiii !

23 Feb dah start kuliah. Haih rasa maleh pula nak ngadap buku pelajaran. Nak duduk rumah je boleh? Haha.

Okay jumpa lagii~! Adioss~

Nyte. wassalam :)



Esok nak pergi jumpa Raef! Hehehe



You May Also Like

8 comments

  1. Alololooooo cumel je gigi arnab tu... huhuuu
    Anda di tag di http://cikcandysour.blogspot.com/2015/02/liebster-award-2015.html

    ReplyDelete
  2. Oooo lepas Raya Cina ni kena balik U lah yer....yelah dah cuti lama sure malas nak study balikkkann..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeap lps raya cina kena balik U. Sangat malass heheheh

      Delete
  3. laaa ingatkan apa lah ponek tu tadi. hahaha

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p