2 PEMANDU MYVI PENYEBAB KEMATIAN 3 BERANAK DI DUKE DIDAKWA - sayidahnapisahdotcom

Breaking

Friday, May 8, 2015

2 PEMANDU MYVI PENYEBAB KEMATIAN 3 BERANAK DI DUKE DIDAKWA


‪#‎TERKINI‬: 2 pemandu Myvi iaitu Mohammad Fizal Reza dan Siti Nor Aini Mohd Said, yang menyebabkan kematian 3 beranak di DUKE baru-baru ini didakwa di mahkamah pagi tadi kerana memandu secara berbahaya


2 PEMANDU MYVI PENYEBAB KEMATIAN 3 BERANAK DI DUKE DIDAKWA
siti nor aini



mohammad fizal


sumber : SINI


5 comments:

  1. dah tua jugak orangya..cuma akal je macam bebudak...kalau dia yang mati tak kisah sangat pun..ni orang yang tak berdosa yang pergi..isk...

    ReplyDelete
  2. Salam kc... Kunjungan dari rakan #efg
    arini dalam berita dorg mengaku tak bersalah... sian pada anak-anak mangsa... Sekiranya mereka bersalah, semoga mendapat hukuman yang setimpal dengan perbuatannya.

    ReplyDelete
  3. Ermmm tak tau laa nk ckp camne sakit pulak hati tgk..

    ReplyDelete
  4. cuma nak cakap padan muka jer.

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p