INGATNYA SURAT CINTA, RUPA-RUPANYA ~~

by - May 07, 2015

Pada suatu petang yang hening. Sedang membuat kerja berhampiran dengan pintu bilik tiba-tiba ada satu surat masuk dari bawah pintu. Siap balut dengan plastik lagi. 

"Oho! Surat apa ni?"

Debar-debar ambik ni, sampai terketar-ketar tangan! *unsur hiperbola di situ*

Tengok kat bahagian luar,

To : Miss Sayidah Napisah binti Mar Ramli.

Uikss. Surat apa niii?

Lambat-lambat je buka plastik tu, konon-konon macam tak ada perasaan la kan buka surat tu walhal rasa nak koyakkkan je plastik tu. Cepat sikit haha.

Lepas buka surat, tengok lah apa isi kandungannya.


INGATNYA SURAT CINTA, RUPA-RUPANYA ~~

surat cinta.kononnya



JEMPUTAN KE MAJLIS KEUNGGULAN MAHASISWA KOLEJ ENAM BELAS (MAKSIS) 2015.


Ohhh dijemput ke majlis makan malam kolej. 

Baru nak fenfeeling kot-kot ada orang nak hantar surat cinta ke apa kan. 

Rupa-rupanya, RM 60 ku bakal melayang haha.

Sekian, nanti kita tangkap gambar majlis makan malam banyak-banyak ye :D


You May Also Like

5 comments

  1. sadisnya kisah kc.... sabar ya. nanti aina pos surat cinta kat kc guna nama lelaki. :p

    ReplyDelete
  2. haha.tak sabar nak tunggu gambar dinner. XD

    ReplyDelete
  3. wah.. siap hantr surat lg... kami dkt sini just tampal notis jer.. hehehe

    ReplyDelete
  4. Kah surat chenta je dia ingat. Oihh blog dah lain

    ReplyDelete
  5. Bestnye dapat join aktiviti universiti... teringat zaman dulu-dulu... Study smart KC... dan tahun akhir yea...

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p