novel FIXI : NGERI - Gina Yap Lai Yoong - sayidahnapisahdotcom novel FIXI : NGERI - Gina Yap Lai Yoong
LightBlog

novel FIXI : NGERI - Gina Yap Lai Yoong

BUKU PERTAMA DALAM TRILOGI #NGERI

NGERI

by Gina Yap Lai Yoong


novel FIXI : NGERI - Gina Yap Lai Yoong
NGERI

Sinopsis NGERI :


Joanne, Samuel dan Rehan tiga sekawan mahasiswa filem yang bercita-cita besar untuk maju sehingga ke Hollywood. Kegilaan mereka : menghasilakn skrip-skrip yang menampilkan pembunuhan sadis.

Skrip-skrip mereka selalunya ditolak oleh profesor, yang merasakan ceritanya tak berasaskan logik. Namun, segalanya berubah menjadi menggerunkan apabila berlaki siri pembunuhan sebenar yang mirip skrip-skrip mereka.

Trio itu saling mencurigai. Apabila pembunuhan semakin mendekati persekitaran universiti, keadaan bertukar cemas. Adakah pembunuh NGERI itu sememangnya salah seorang daripada mereka?



My point of view :

Novel nii best gilos! Terbaik! Superb! Daebak! Hebat! Dah agak dah Leonard tu yang jahat. Bila Leonard dah mati, pelik jugak kenapa ada beberapa helai lagi novel ni. Rupa-rupanyaaa, tak sangka laa yang last sekali Leonard tu ada rakan subahat. Dan tak sangka la rakan subahat tu kawan baik Jo dan Sam sebenarnya. Cisss! Rehan pun jahat rupanya.

Ada sambungan novel Ngeri ni yang berjudul Mangsa. Belum baca lagi. Tapi kakak ipar dah beli ni, Tinggal nak baca je. Hehehe, 

Okay pada sesiapa yang rasa nak baca novel fixi ni, dialu-alukan. Tak rugi pun baca :)



Post a Comment

2 Comments

  1. belum baca,tpi kc dah spoil kan ending,hmm

    ReplyDelete
  2. mmg terbaik habislah Ngeri ni. Tapi, mangsa kureng sikit. Pepe pon, still ada element kejutan tu. :))

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p