SETIAP RUMAH PERLU ADA 1 PERIUK AJAIB GENERATION 2

by - May 16, 2015
ASSALAMUALAIKUM...

Semua kene ada 1 Gadjet ini dirumah, 
Gadjet khas untuk kaum wanita &surirumah...
Boleh dibuat hadiah dan digunakan untuk keperluan harian anda dirumah.

Memperkenalkan Gadjet Are IKAN  "Periuk Ajaib Generation 2" Edaran Menang Glasware



SETIAP RUMAH PERLU ADA 1 PERIUK AJAIB GENERATION 2

Percuma dengan setiap pembelian
~Getah Gantian
~Rak Serbaguna
~Buku Resepi
~VCD

periuk ajaib

"Penutup Periuk boleh ditanggalkan" Hanya periuk ajaib boleh dibuka dan dipisahkan. cara untuk memisahklannya semula ialah anda perlu sendengkan periuk ajaib


periuk ajaib


periuk ajaib
                     
periuk ajaib
Saiz Periuk Ajaib Gen 2


periuk ajaib
Cara nak bersihkan Periuk Ajaib





Ayam masak berempah gambar sebelum

periuk ajaib
       


Ayam masak berempah gambar selepas


periuk ajaib




periuk ajaib
Aksesori Periuk Ajaib


periuk ajaib

Set 5 beradik~ Pemangang Ajaib~ Periuk Ajaib~ Periuk Goreng Ajaib~ Periuk kukus Ajaib~ Walfle Ajaib~ Pizza Ajaib (Terbaharu)










  JIKA BERMINAT : boleh whatsapp kepada nombor ini 0136908331 (Bonde)


You May Also Like

5 comments

  1. betul ke kalau guna periuk ajaib ni tak pandai masak pun makanan jadi sedap macam chef wan yg masak?

    ReplyDelete
  2. masa isteri saya berpantang , pemanggang ajaib ni sangat la berguna... duk panggang ayam ikan, nasi + lada hitam.... kita pun duk makan lauk tu sama

    ReplyDelete
  3. terbaik kan. saya pun dah ada.. hehe

    ReplyDelete
  4. kalau kc beli peruki ni KC nak wat apa.. hahhahaha

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p