UJIAN UNDANG-UNDANG 9 MEI 2015

by - May 01, 2015

Assalamualaikum!

Sabtu depan 9 Mei 2015 dah nak ambik ujian komputer! Jadi, haruslah buat buku latihan ni kan. Kalau tidak, mahu gagal ujian komputer ni.

UJIAN UNDANG-UNDANG

Ujian Undang-Undang Kurikulum Pendidikan Pemandu

Orang yang dah ada lesen kereta, semuanya menasihatkan supaya jangan risau ujian komputer nanti asalkan kita buat semua latihan yang diberikan kerana soalan yang disoal semasa ujian nanti sama sebijik dalam buku latihan. 


Tapi, malas nak buat boleh tak? Hahaha.


You May Also Like

6 comments

  1. Jangan risau, buat je soalan 500 tu, memang akan keluar sebijik-sebijik. Yang tak lulus, biasanya memang jenis tak membaca. Btw, good luck!

    ReplyDelete
  2. kacang dan petik jari je KC..ehehehe..tp klu tak bace buku tu takde la kacang nye

    ReplyDelete
  3. Asslm bole tnye x kt mne beli buku tu sbb kt tmpt sy bt lesen xde jual.

    ReplyDelete
  4. Asslm bole tnye x kt mne beli buku tu sbb kt tmpt sy bt lesen xde jual.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wassalam. oohh buku ni di ada di tempat mengajar kelas undang-undang ni. setiap orang yang ambil lesen akan dibekalkan. tak dapat ke?

      Delete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p