http://pengetatvagina.blogspot.my/

Search This Blog

JANGAN BACA NOVEL NI

By 4:02:00 PM , ,

JANGAN BACA NOVEL NI


JANGAN BACA NOVEL NI




Sinopsis Jangan Baca Novel Ni

JANGAN BACA NOVEL NI
CREDIT : www.capital-h.my




Haaaa tajuk dia gempak tak? Disuruhnya kita jangan baca novel ni tapi diterbitkan juga novel ni. Rata-rata orang mesti pelik hairan weird dengan tajuk novel ni. Bagi aku pula, first time aku baca tajuk dia aku senyum. Okay senyum sorang-sorang macam orang apa kan. Ye senyum. Senyum sebab aku fikir pandai penulis ni buat tajuk yang sangat menarik perhatian orang. Muka depan novel ini yang berlatarbelakang warna hitam dan tulisannya warna merah dan penekanan tajuk ini sekilas pandang kita boleh agak novel ini bergenre seram.

Dan aku suka cerita seram. Jadi aku dengan excited nya baca dengan harapan isi novel ini lain daripada yang lain. Dan memang terbukti. Novel seram ni memang bagus jalan cerita dan penceritaannya. Bahasa yang mudah difahami. Cerita nya memang misteri dan kadang kala meremang tengkuk aku. Hahhaa. Pengakhiran yang tidak disangka. Dan tidak dipastikan kesudahannya. Penulis ini bijak. Bijak bermaij dengan emosi pembaca. Aku pula beremosi baca ending dia haha. Ending dia aku tak tahu sama ada tergantung dan akan ada sambungan nya atau dia nak suruh pembaca kaitkan semuanya dengan scene akhir.

Cuba bayangkan selepas aku baca novel ni aku masih memikirkan kesudahan dia. Dua hari juga aku fikir. Kekadang bukan nak fikir tapi dia terrfikir. Memang hebat novel ni. Buatkan aku berfikir. Haha. Tapi akhirnya aku rasa novel ni akan ada sambungan. Dan yang pasti aku tak sabar sabar sambungan cerita ini.


Tetapi amaran pada sesiapa yang rasa jiwa dia tak boleh bawak dengan cerita seram, jangan baca novel ni. Cewahh sama macam tajuk kan. JANGAN BACA NOVEL INI.....

I give five star for this novel!

Sekian wassalam :)


You Might Also Like

2 comments

  1. nampak novel ni kat popular.. tp tkt x best,, x beli la.. huhuh

    ReplyDelete
  2. novel ni memang best, cmpor yg ni, ade lg dua novel smbungannye,

    satu cover tu ade gmbr tiga aliran darah merah, satu lg, takde pape, kosong jer.., cuma cover depan kaler hitam semua...........

    hehe...dah tahu last nye... ohsem gakk la

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p

DISCLAIMER

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di sayidahnapisah65@gmail.com.

[PENAFIAN] www.sayidahnapisah.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.