REKA BENTUK DAN HIASAN TANGGA RUMAH YANG UNIK DAN MENAKJUBKAN!

by - August 07, 2015

REKA BENTUK DAN HIASAN TANGGA RUMAH YANG UNIK DAN MENAKJUBKAN!


REKA BENTUK DAN HIASAN TANGGA RUMAH UNIK



REKA BENTUK DAN HIASAN TANGGA RUMAH UNIK



REKA BENTUK DAN HIASAN TANGGA RUMAH UNIK



REKA BENTUK DAN HIASAN TANGGA RUMAH UNIK


REKA BENTUK DAN HIASAN TANGGA RUMAH UNIK



REKA BENTUK DAN HIASAN TANGGA RUMAH UNIK



REKA BENTUK DAN HIASAN TANGGA RUMAH UNIK



REKA BENTUK DAN HIASAN TANGGA RUMAH UNIK



REKA BENTUK DAN HIASAN TANGGA RUMAH UNIK



REKA BENTUK DAN HIASAN TANGGA RUMAH UNIK



REKA BENTUK DAN HIASAN TANGGA RUMAH UNIK



REKA BENTUK DAN HIASAN TANGGA RUMAH UNIK



REKA BENTUK DAN HIASAN TANGGA RUMAH UNIK



REKA BENTUK DAN HIASAN TANGGA RUMAH UNIK



Cantik kan cantik kan cantik kannn? Lawa kan? Unik kann? Tapi kann. Kalau ada kanak-kanak jangan harap lah nak buat bentuk tangga yang sanat unik ni. Hahaha. Kalau kat rumah tu ada orang-orang dah besar, sesuai lah nak buat antara salah satu reka bentuk tangga kat atas tu.

Gambar tangga yang kesepuluh paling saya kurang suka. Sebabbbb.. nampak seram sikit! Hahaha. Yela macam akar-akar tu menjalar kan. Macam ada bagi impak seram gituw.

Dan saya paling sukaa...gambar kelima. Kerana bentuk dan warna yang sangat lawa. Tapi macam pening je. Pusing-pusinggg bila turun lepastu dah sampai bawah kang, takut ada nampak bintang burung pulak kat atas kepala haha.

Masing masing gambar di atas ni ada kekuatan dan kekurangan nya tersendiri :)


You May Also Like

2 comments

  1. wow yang bersandar dekat tangga tu sangat cool hahahahhaah

    ReplyDelete
  2. unik dan menarik..tak terfikir nak buat tangga mcm ni

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p