yeay! duit JPA dah masuk semalam

by - September 09, 2015

yeay! duit JPA dah masuk semalam

Seperti tahu-tahu cik Sayidah Napisah semakin surut duit kat bank dia. Semalam dikhabarkan duit JPA dah masuk di dalam akaun bank student UPM hehhe.

duit JPA dah masuk


Boleh la bayar yuran sekolah. Beli alat-alat tulis. Dan selebihnya beli makanan hahahahha. Okay lah ada kelas pukul 9 kejap lagi. Hari Rabu harini ada 4 kelas! Pukul 9 , 10, 11 dan 1 tengahari. Nasib baik la semua satu jam satu jam. Boleh bertabah lagi dekat kelas kalau sejam je hehehe.

Baiklah! Mulakan hari anda dengan senyuman dan Bismillah! *ceyh mentang-mentang dah masuk duit JPA kan senyum aje* kihkih

Ok daa~ wassalam :)

You May Also Like

11 comments

  1. Untungnya dpt biasiswa jpa.. Mesti syidah budak pandai ni..")

    Belajar leklok ye..") Syidah ambil kos ape?

    ReplyDelete
  2. Salam singgah pagi dr http://seindahcerita.blogspot.com/
    tu jabatan akk tu..guna dgn berhemah ok..:)

    ReplyDelete
  3. Duit JPA dah masuk. Hari ni kita mulakan hari dengan senyuman lebar =D

    ReplyDelete
  4. Elaun sara hidup banyak juga ye, semoga bermanfaat untuk pendidikan Sayidah

    ReplyDelete
  5. wah...lumayan angkanya.semasa zaman saya blajar dulu. pelajar tajaan JPA kami gelar orang kaya

    ReplyDelete
  6. Hi, nak tanya elaun semua ni untuk setahun ke untuk satu sem? Terima kasih :)

    ReplyDelete
  7. tumpang tanya , duit untuk yuran tak sekali dengan elaun sara hidup ke ?

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p