Kalau ada yang tegur badanku gemuk....

by - September 26, 2015

Kalau ada yang tegur badanku gemuk....


Kalau ada yang tegur badanku gemuk....

Al-kisah kakak ipar saya hantar gambar kat atas ni kat whatsapp group keluarga sambil buat caption..

"Hati2 abg kalau kc doa mcm ni nnt"

abg tu refer to my abangder. Dia suka ejek tau saya ni gemok macam godzila lah, laluan berat ikut kiri lahhh, macam-macam! Grrr.

Tapi saya tahu dia main-main je *sedapkan hati* hahahaha. Dia suka usik saya tau. Geram saya! Tapi ada masa baik terlebih, caring terlebih hahaha. Tak abang la kan kalau tak mengusik tu hehe.

Okay nyte :D

Wassalam.


You May Also Like

2 comments

  1. Hahaha. gitu pulak jadinya.
    Assalam!
    saja blog walking.. visit my blog back.
    http://kedinkyst.blogspot.my/

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p